Gå til innhold

Var det uprofesjonelt av psykiateren og en dårlig av psykiateren å si til meg at jeg likte tvangen og at jeg gjorde dem til sadister?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte av disse personene i disse veldig utsatte yrkene

som hjelpepleiere og sykepleiere og leger og  advokater " tørner det helt for til slutt" tror jeg. Det er bare ingen som tør snakke om det fordi systemet eller kommunen må ikke tape ansikt. Mat og alt blir bare griseri til slutt og de sier de underligste ting. Begynner kanskje også å danse og spille høy musikk. Slik tror jeg det er.

Anonymkode: bd626...3f7

Jeg tror også at det er sånn det er. Dessverre.

Anonymkode: 301a9...dcf

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

38

• stjernestøv

2

• yellow ledbetter

2

• FjellOgDalar

1

AnonymBruker
Skrevet

Alt er ikke bare nei.

AnonymBruker
Skrevet

Selv orker jeg ikke gå slike steder frivillig lenger. Værste var det når det gjaldt andre enn meg selv.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er ikke bare nei.

Nei. Det er ikke det dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv orker jeg ikke gå slike steder frivillig lenger. Værste var det når det gjaldt andre enn meg selv.

Jeg føler egentlig på det samme, men jeg går fortsatt til behandling likevel. Jeg klarer meg ikke uten den hjelpen som det gir meg dessverre. Hvis ikke hadde jeg nok ikke vært villig til å gjøre det lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hentet bare ut restene og halter videre med få muligheter til å agere på hva jeg har opplevet.

Vi er ikke like.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hentet bare ut restene og halter videre med få muligheter til å agere på hva jeg har opplevet.

Vi er ikke like.

Ok. Leit å høre.

AnonymBruker
Skrevet

Kreftene kan renne ut for alle.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kreftene kan renne ut for alle.

Dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Bare vent å se.

yellow ledbetter
Skrevet

Ja, det er uakseptabelt å uttrykke seg på den måten. Men det kan vel klikke midlertidig for de fleste på en dårlig dag. Jeg husker da læreren min brølte: "Jeg tåler ikke trynet på deg!" til venninna mi på barneskolen. Den snille, lavmælte formingslæreren som venninna mi gjorde det beste for å terrorisere i hver eneste formintstime. Ikke at hun tok seg nær av det da. Det var læreren det var synd på den gangen. Men i dette tilfellet vil jeg kalle det et overtramp.

AnonymBruker
Skrevet

Denne behandleren du her referer til vil knekke sammen i griseriet sitt til slutt som alle oss andre.

De vanlige grisene vi kjenner fra dyrene er de mest renslige på jord har jeg hørt og sett. 

AnonymBruker
Skrevet

Husker engelsklæreren vår ropte"Hva hadde dere sagt om jeg hoppet ut vinduet" ??? Husker kkr hva 6 eller 7 klassingene svarte. Den kan nok røine på i utsatte jobber ja men det bør ikke gå ut over barn synes jeg. Da bør man heller gi ungene fritime. Man bør ha fullmakt til det. Men så fri er ikke lærerens i dag. Blir bare fler og fler ufrie individ i dag. Dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent å se.

Vente å se på hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Ja, det er uakseptabelt å uttrykke seg på den måten. Men det kan vel klikke midlertidig for de fleste på en dårlig dag. Jeg husker da læreren min brølte: "Jeg tåler ikke trynet på deg!" til venninna mi på barneskolen. Den snille, lavmælte formingslæreren som venninna mi gjorde det beste for å terrorisere i hver eneste formintstime. Ikke at hun tok seg nær av det da. Det var læreren det var synd på den gangen. Men i dette tilfellet vil jeg kalle det et overtramp.

Det synes jeg og. Så utrulig stygt sagt av læreren deres.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne behandleren du her referer til vil knekke sammen i griseriet sitt til slutt som alle oss andre.

De vanlige grisene vi kjenner fra dyrene er de mest renslige på jord har jeg hørt og sett. 

Håper det får konsekvenser for han, men det gjør vel ikke det dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker engelsklæreren vår ropte"Hva hadde dere sagt om jeg hoppet ut vinduet" ??? Husker kkr hva 6 eller 7 klassingene svarte. Den kan nok røine på i utsatte jobber ja men det bør ikke gå ut over barn synes jeg. Da bør man heller gi ungene fritime. Man bør ha fullmakt til det. Men så fri er ikke lærerens i dag. Blir bare fler og fler ufrie individ i dag. Dessverre.

Det var jo veldig drastisk sagt.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var jo veldig drastisk sagt.

Hva ønsket han å oppnå med å si det?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle ofte så nok. Tror i grunnen bare det var det. 

yellow ledbetter
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg og. Så utrulig stygt sagt av læreren deres.

Det var jo stygt, men forståelig likevel. Læreren ble "mobba" av eleven hele skoleåret, og at hun mista kontrollen den ene gangen var garantert verst for henne. Venninna mi fryda seg over å ha fått den stakkars dama til å klikke. Når det er sagt, så var dette et lite avsnitt i en klassisk mobbehistorie. Andre elever og lærere var skikkelig ekle mot denne jenta, og hun tok det ut på de som ikke hadde gjort henne noe, både elever og lærere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...