Gå til innhold

God kostliste


Villanda

Anbefalte innlegg

Fått ei fin kostliste. Masse god mat! Den virker. Ned 1,8 tror jeg, på to uker. Nå har eg ikkje fått fulgt den hundre prosent , da jeg stort sett har gått til duk og dekka bord siste uke, men skal komme i gang igjen!

Har glemt å føre inn ukas vekt her. 

Går det fint med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så bra! Godt jobbet! Hvilken mat og drikke består kostlisten av? Jeg trenger inspirasjon, så om du hadde villet delt den hadde det vært veldig fint.

Det går fint med meg, vekten står stille og jeg har ikke fått trent så mye som jeg hadde håpet på, men sett bort fra det så går det veldig bra.

Anonymkode: a6172...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Godt jobbet! Hvilken mat og drikke består kostlisten av? Jeg trenger inspirasjon, så om du hadde villet delt den hadde det vært veldig fint.

Det går fint med meg, vekten står stille og jeg har ikke fått trent så mye som jeg hadde håpet på, men sett bort fra det så går det veldig bra.

Anonymkode: a6172...3e5

Ikke lyst å legge ut her. Kan sende på pm hvis du gir deg til kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, Villanda skrev:

Ikke lyst å legge ut her. Kan sende på pm hvis du gir deg til kjenne.

Hvorfor vil du ikke del en kostliste? Den inneholder jo ikke akkurat privat eller sensitiv informasjon?

Anonymkode: 9e21a...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke del en kostliste? Den inneholder jo ikke akkurat privat eller sensitiv informasjon?

Anonymkode: 9e21a...67d

Tja.., hvorfor bruker ikke du et nick?

Det har med anonymitet å gjøre. Kan forklare nærmere i evt. Pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke del en kostliste? Den inneholder jo ikke akkurat privat eller sensitiv informasjon?

Anonymkode: 9e21a...67d

Eller jeg kan forsøke å forklare... Jeg skrev om kostlista under nick. Kostlista har jeg delt med folk i rl. Kostlista i seg selv er ikke direkte privat eller sensitiv informasjon. Men jeg har som Villanda skrevet mye privat om andre tema på DOL, og vil ikke risikere å bli gjenkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...