Fionys Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Har spist lite, det er de to siste ukene og i sommer jeg har gått bananas. Men tenker jeg melder meg inn i vektklubben igjen på mandag, så kanskje det hjelper. Må jo skrive ned alt jeg spiser da. Nå er jeg liksom i "Jeg gir faen" modus. Det ble så mye å tenke på men tanke på barn og barnebarn. Får håpe du finner en løsning på det. Jeg har tidligere slitt med det motsatte problemet, men har etter mange år endelig klar å komme opp i en vekt som er ok, 52 kg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, Fionys skrev: Får håpe du finner en løsning på det. Jeg har tidligere slitt med det motsatte problemet, men har etter mange år endelig klar å komme opp i en vekt som er ok, 52 kg. Får håpe på det. Å så lite du veier, men du har vel veid enda mindre da går jeg ut fra. Min sønn sliter også med det omvendte, veier lite og klarer ikke gå opp. Hvis det ikke er det ene så er det det andre. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen holdninger dere har. Tør ikke vise seg ute, når man veier 90 kg.... Dere fornærmer jo de som virkelig er fete. Ser ut som verdenssynet er å droppe AP, hver gang noe er feil..... Anonymkode: 2b4e1...dbc Jeg dropper AP som ikke stopper på 40 kg ja:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For noen holdninger dere har. Tør ikke vise seg ute, når man veier 90 kg.... Dere fornærmer jo de som virkelig er fete. Ser ut som verdenssynet er å droppe AP, hver gang noe er feil..... Anonymkode: 2b4e1...dbc Det er mye som er feil med ap. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Det er mye som er feil med ap. Er alternativet bedre? Anonymkode: 3b9b9...706 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er alternativet bedre? Anonymkode: 3b9b9...706 Ja det er det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja det er det. Hvorfor har du begynt igjen hver gang du har sluttet tidligere? Anonymkode: 3b9b9...706 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du begynt igjen hver gang du har sluttet tidligere? Anonymkode: 3b9b9...706 Fordi jeg ble dårlig,men jeg burde takle det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Fordi jeg ble dårlig,men jeg burde takle det. Det sier du hver gang, og det går ikke. Og det vet du veldig godt. Anonymkode: 3b9b9...706 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det sier du hver gang, og det går ikke. Og det vet du veldig godt. Anonymkode: 3b9b9...706 Det skal gå, det må gå. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Det skal gå, det må gå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 2 minutter siden, slabbedask skrev: Så er jeg vel litt gal da 0 Siter
Fionys Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 3 timer siden, stjernestøv skrev: Får håpe på det. Å så lite du veier, men du har vel veid enda mindre da går jeg ut fra. Min sønn sliter også med det omvendte, veier lite og klarer ikke gå opp. Hvis det ikke er det ene så er det det andre. 52 kg er ikke lite for min kropp, det er akkurat passe. Var en periode opp i 60 kg, men det var litt for mye av det gode, gikk ned i vekt igjen da jeg begynte å røyke igjen. Det er som med slanking, man må være utrolig nøye med hva man spiser og hvor mye man spiser. I tillegg så må man innarbeide seg gode rutiner og tenke på at dette er noe man skal leve med. 1 Siter
Fionys Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Fordi jeg ble dårlig,men jeg burde takle det. Du føler kanskje at du burde takle det, men det viser seg gang på gang at det ikke går. Kanskje du snart bør dra lærdom av dine erfaringer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, Fionys skrev: 52 kg er ikke lite for min kropp, det er akkurat passe. Var en periode opp i 60 kg, men det var litt for mye av det gode, gikk ned i vekt igjen da jeg begynte å røyke igjen. Det er som med slanking, man må være utrolig nøye med hva man spiser og hvor mye man spiser. I tillegg så må man innarbeide seg gode rutiner og tenke på at dette er noe man skal leve med. Ok. Du vet nok best hva du bør veie. Ja jeg vet endel om slanking, har gått ned mange kilo dette året. Plutselig sprakk jeg totalt, får ta meg sammen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, Fionys skrev: Du føler kanskje at du burde takle det, men det viser seg gang på gang at det ikke går. Kanskje du snart bør dra lærdom av dine erfaringer. Men jeg må da en gang takle å være meg? Det er sånn jeg tenker, det er jo sånn jeg er. Ikke som dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 Men strjernestøv. Kan du ikke holde den passiv agressive greia har ang AP til deg selv. Du vet alle mener du bør gå på AP, så hvorfor denne evige trangen til å dele dine stans på AP med forumet? Kanskje man tenker att du skylder alt som er ille på AP, og att du bare ser ting kortsiktig. Men hvem vet kanskje er du ikke så syk da, og trenger ikke AP. Men behøver du poste det igjen og igjen? Anonymkode: 2b4e1...dbc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2018 Forfatter Skrevet 7. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men strjernestøv. Kan du ikke holde den passiv agressive greia har ang AP til deg selv. Du vet alle mener du bør gå på AP, så hvorfor denne evige trangen til å dele dine stans på AP med forumet? Kanskje man tenker att du skylder alt som er ille på AP, og att du bare ser ting kortsiktig. Men hvem vet kanskje er du ikke så syk da, og trenger ikke AP. Men behøver du poste det igjen og igjen? Anonymkode: 2b4e1...dbc Har nå inntrykk av at andre her tåler det, hvis du ikke tåler det er det jo ditt problem. Du trenger ikke lese det jeg skriver da? Jeg har vel like mye rett til å skrive her som andre har? Har vært her noen år nå. Hvorfor skal jeg holde det for meg selv, fordi det ikke passer deg? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 (endret) 3 timer siden, stjernestøv skrev: Fordi jeg ble dårlig,men jeg burde takle det. Here we go again. Synes vel kanskje du burde lære litt av alle de gangene du har forsøkt. Endret 7. august 2018 av Xtra 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 Skrevet 7. august 2018 Begynn med lavkarbo, ikke den ekstreme sorten med bare bacon og sånn .Men kutt ut sukker og all bearbeidet mat, som brød ,pølser osv. Når en spiser mat uten karbohydrater tvinges kroppen til å bruke fett som energi og det krever mye energi av kroppen. Lett måte å gå ned i vekt ,uten sult. Selv går jeg ned to kilo i uka på denne måten når jeg er i en god del aktivitet i tillegg. En kilo i uka er normalt å gå ned uten noe spesiell aktivitet i tillegg. Anonymkode: 77495...2c4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.