Gå til innhold

Sykepleieren på akuttmottaket på sykehuset sa noe grusomt til meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor bet jeg sammen tennene til det klikket helt for meg noen måneder etterpå. Jeg har jo lært nå at psykisk sykdom ikke alltid kommer «kledd» i de klærne man forventer. 

Anonymkode: 2204a...0d3

Det er som du sier, psykisk sykdom kommer i mange former og er ikke alltid det man forventer.

Anonymkode: 94722...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk sliter ofte med så mye vondt i dag selv om du ikke " ser det på dem" Mange sviktes stygt av alt fra foreldre til kommune og skole og også arbeidsgiver.Enkelte mennesker har overhodet ikke noe filter i livet i tillegg. Ofte er det svært syke mennesker. Man må prøve å ikke glemme det.

Anonymkode: f49d7...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker må bare mangle noe alvorlig som kan uttrykke noe slikt over for deg og ikke ta det opp i de fora hun har mulighet til. Hun blir kanskje dårlig rettledet av sin familie og nærmeste.

Anonymkode: f49d7...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vedkommende ikke var ruset da,  på alkohol. piller eller mange røker for mye av de rareste ting i dag har jeg inntrykk av..Da kan man få et dårligere filter å si rare ting eller snakke over seg. En annen ting er at disse menneskene jobber i konstant umenneskelig press. Kan være fristende for dem å ta en pille ekstra kanskje.

Anonymkode: f49d7...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg skal gjøre det. Enten sende klage til sykehuset eller til avdelingslederen hennes. Men det enkleste er kanskje å bare sende den til sykehuset med tanke på at jeg ikke aner hva avdelingssykepleiren heter for noe? Men jeg får kanskje vite det dersom jeg ringer til sykehuset eller avdelingen der hun jobber for å høre?

Anonymkode: 94722...382

I Bergen har de noe som heter Lytteposten, https://helse-bergen.no/om-oss/lytteposten, kanskje de har noe lignende der du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2018 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Folk sliter ofte med så mye vondt i dag selv om du ikke " ser det på dem" Mange sviktes stygt av alt fra foreldre til kommune og skole og også arbeidsgiver.Enkelte mennesker har overhodet ikke noe filter i livet i tillegg. Ofte er det svært syke mennesker. Man må prøve å ikke glemme det.

Anonymkode: f49d7...4cf

Ja, ikke sant.e

Anonymkode: 94722...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.8.2018 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Enkelte mennesker må bare mangle noe alvorlig som kan uttrykke noe slikt over for deg og ikke ta det opp i de fora hun har mulighet til. Hun blir kanskje dårlig rettledet av sin familie og nærmeste.

Anonymkode: f49d7...4cf

Det kan jo hende. Men jeg tenker uansett hva det måtte være så unnskylder det ikke noen å si noe sånt.

Anonymkode: 94722...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2018 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Hvis vedkommende ikke var ruset da,  på alkohol. piller eller mange røker for mye av de rareste ting i dag har jeg inntrykk av..Da kan man få et dårligere filter å si rare ting eller snakke over seg. En annen ting er at disse menneskene jobber i konstant umenneskelig press. Kan være fristende for dem å ta en pille ekstra kanskje.

Anonymkode: f49d7...4cf

Mener du at hun eller jeg kunne vært ruset? Jeg var ruset på både piller og alkohol, men jeg tviler sterkt på at hun var det.

Anonymkode: 94722...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...