Blomsterfluen Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 (endret) jeg opplevde det to ganger når jeg våknet i natt. jeg stresser for tiden. det er nokk derfor jeg opplever de parasomniene. det er spennende. jeg klarer ikke å huske hvordan leiligheten min er, og jeg husker ikke hvor jeg bor i disse korte episodene. i natt skjedde det 2 ganger at jeg våknet med hodet vendt mot veggen og jeg stirret på veggbildet. det kjennte jeg igjen. mens jeg ikke klarte å huske hvor jeg var og hvordan omgivelsene bak meg såg ut, fordi jeg såg for meg at jeg var i en lang gang med kvadratiske mønstre i. det var som et eventyr. hvar andre her opplevd sånne "sleep drowsiness" parasomnier før? Endret 11. august 2018 av Blomsterfluen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 Jeg har aldri opplevd det selv, nei. Har du en behandler i psykiatrien du kan snakke med om disse opplevelsene? Anonymkode: f6b85...4df 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 11. august 2018 Forfatter Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri opplevd det selv, nei. Har du en behandler i psykiatrien du kan snakke med om disse opplevelsene? Anonymkode: f6b85...4df nei. men jeg skal til fast helsesjekk hos fastlegen på onsdag. jeg kan ta det opp med henne da. i tillegg så får jeg sånne opplevelser på ettermiddagslurer. da når noen kommer inn, kan jeg være så rar at jeg snøvlesnakker fordi jeg har da vansker en liten stund med å snakke og må gi ekstra på for å kunne snakke og ikke bare si "eveeeveee". det er litt morsomt. jeg går på antidepprisiva. det har jeg lest kan gi parasomnier. jeg ser figurer i taket av de parasomniene, og kan høre en mann snakke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: nei. men jeg skal til fast helsesjekk hos fastlegen på onsdag. jeg kan ta det opp med henne da. i tillegg så får jeg sånne opplevelser på ettermiddagslurer. da når noen kommer inn, kan jeg være så rar at jeg snøvlesnakker fordi jeg har da vansker en liten stund med å snakke og må gi ekstra på for å kunne snakke og ikke bare si "eveeeveee". det er litt morsomt. jeg går på antidepprisiva. det har jeg lest kan gi parasomnier. jeg ser figurer i taket av de parasomniene, og kan høre en mann snakke. Ok. Bra at du skal det. Lykke til. Anonymkode: f6b85...4df 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.