AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 Hva er serotonerge bivirkninger? Og hva er symptomene på det? Det er bivirkninger man kan få dersom man kombinerer medikamentene cipralex og litium. Anonymkode: 418b6...fe7 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er serotonerge bivirkninger? Og hva er symptomene på det? Det er bivirkninger man kan få dersom man kombinerer medikamentene cipralex og litium. Anonymkode: 418b6...fe7 det er nokk bivirkninger ved bruk av av serotonin vil jeg tippe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, Blomsterfluen skrev: det er nokk bivirkninger ved bruk av av serotonin vil jeg tippe. Ja. Det har jeg jo for så vidt skjønt, men hva er symptomene på at man har det? Anonymkode: 418b6...fe7 0 Siter
ISW Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 Serotonerge bivirkninger er bivirkninger som kan oppstå ved overstimulering av serotonerge nerveceller og reseptorer. Det skjer iblant hvis man kombinerer store doser medisiner som påvirker det serotonerge system. Et mildt eksempel på serotonerge bivirkninger er kvalme og oppkast ved for stort alkoholinntak. Det kan være kvalme og diare ved bruk av SSRI, men man snakker typisk om det meget sjeldne «serotonergt syndrom». Dette gir en rekke dramatiske symptomer, men det skjer typisk bare ved massive overdoser av flere serotonerge medikamenter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, issomethingwrong skrev: Serotonerge bivirkninger er bivirkninger som kan oppstå ved overstimulering av serotonerge nerveceller og reseptorer. Det skjer iblant hvis man kombinerer store doser medisiner som påvirker det serotonerge system. Et mildt eksempel på serotonerge bivirkninger er kvalme og oppkast ved for stort alkoholinntak. Det kan være kvalme og diare ved bruk av SSRI, men man snakker typisk om det meget sjeldne «serotonergt syndrom». Dette gir en rekke dramatiske symptomer, men det skjer typisk bare ved massive overdoser av flere serotonerge medikamenter. Okay. Jeg skjønner. Anonymkode: 418b6...fe7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.