AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 Skrevet 13. august 2018 Ser skygge av et menneske komme mot meg. Ser det alltid fra øyekroken og gjør at jeg må snu meg for å se hvem det er. Når jeg ser ordentlig så er det ingen. Føler meg heller ikke bra. Trekker meg mer og mer inn i meg selv og det er vanskeligere å prate. Har mye tankekjør. Føler meg tung og trist. Dette med å se skygger av mennesker på denne måten er nytt for meg. Har tidligere vært både grensepsykotisk og psykotisk. Oftes paranoid psykose. Det jeg er redd for er at dette kan være starten på en ny psykose. Vil ikke bli syk igjen, det orker jeg ikke. Noen som vet om dette er noe å bekymre seg over? Har prøvd å ignorere skyggene, men til ingen nytte. Anonymkode: de5f0...cc3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 Skrevet 13. august 2018 Øk AP så reduseres skyggene. Anonymkode: 05361...937 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 Skrevet 13. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øk AP så reduseres skyggene. Anonymkode: 05361...937 Så du mener det er begynnelsen på en psykose? Anonymkode: de5f0...cc3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 Skrevet 13. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener det er begynnelsen på en psykose? Anonymkode: de5f0...cc3 Hva tror du selv? Anonymkode: 3f085...ef7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. august 2018 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser skygge av et menneske komme mot meg. Ser det alltid fra øyekroken og gjør at jeg må snu meg for å se hvem det er. Når jeg ser ordentlig så er det ingen. Føler meg heller ikke bra. Trekker meg mer og mer inn i meg selv og det er vanskeligere å prate. Har mye tankekjør. Føler meg tung og trist. Dette med å se skygger av mennesker på denne måten er nytt for meg. Har tidligere vært både grensepsykotisk og psykotisk. Oftes paranoid psykose. Det jeg er redd for er at dette kan være starten på en ny psykose. Vil ikke bli syk igjen, det orker jeg ikke. Noen som vet om dette er noe å bekymre seg over? Har prøvd å ignorere skyggene, men til ingen nytte. Anonymkode: de5f0...cc3 Har dette med skygger selv, men er ikke psykotisk- Det skal mer til enn det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 Skrevet 14. august 2018 Enig med at du må øke dosen av antipsykotika, men snakk med fastlegen eller psykiater om det først. Anonymkode: e4573...e05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 Skrevet 14. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med at du må øke dosen av antipsykotika, men snakk med fastlegen eller psykiater om det først. Anonymkode: e4573...e05 Har fått time hos fastlegen i morgen. Tar det opp med h*n. Anonymkode: de5f0...cc3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.