Gå til innhold

Kan jeg fortsatt forvente å få svar fra kontrollkommisjonen i dag selvom kl er 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde saken min oppe for kontrollkommisjonen i går og da vi avsluttet møtet sa advokaten i kontrollkommisjonen at de nok ikke fikk til å gi noe svar i dag, men at jeg ville få svar i morgen. Da altså i dag. Advokaten min sa til meg før han gikk at han regnet med å få svar fra kontrollkommisjonen rundt ettermiddag. Kan jeg fortsatt forvente å få svar fra kontrollkommisjonen i dag selvom kl er 18? Jeg regner med at advokaten slutter på jobb rundt kl 16 og har gått fra jobb nå? Eller er det slik at de vil gi svar i dag uansett og at hun vil jobbe overtid? Noen som vet?

Anonymkode: aed3a...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saken om at du er inne på tvang? Og at du har søkt om opphevelse av tvangen?

Skrevet
1 minutt siden, anbr42 skrev:

Saken om at du er inne på tvang? Og at du har søkt om opphevelse av tvangen?

Ja, det stemmer.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det stemmer.

Jeg vet ikke svaret på ditt spørsmål, men jeg håper at utfallet blir til det beste for deg.

Skrevet
1 minutt siden, anbr42 skrev:

Jeg vet ikke svaret på ditt spørsmål, men jeg håper at utfallet blir til det beste for deg.

Takk for det. Det håper jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...