Gå til innhold

Jeg fikk ikke sagt dette til legen slik at jeg nå ikke lenger klarer å bære det med at jeg må d* 22.Aug*** 2018*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må visst h*pp* f**a* by**n** d*n 22.Aug*** 2018  , jeg vil egentlig ikke d* men jeg bare må og vet ikke hva jeg skal gjøre fram til da.

Hvordan lever man fram til man d**? Det er så stressende å tenke på at jeg må d*...

NB - grunnen for at jeg skrev det slik er at det ikke er lov med selvmordsrelaterte greier her inne på "såkalte psykiatri forumen"

helt latterlig.

Anonymkode: d3f29...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Unnskyld meg, men kan du ikke forklare meg litt mer detaljert hvorfor du må ta livet av deg om en uke? Hvilken sykdom er det du har?

Har du for øvrig tenkt på hvor kjipt dette er for sjåføren av bybanen som vil bli skadet for livet?

Endret av issomethingwrong
Gjest franklyscarlet
Skrevet

Tror nok at moderator forstår hva du prøver å si. Har du behandler eller kriseplan?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...