Gå til innhold

Kunsten i livet er å finne sin referansegruppe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før snakket man om klassereiser.Vil det si at man har valgt ulike referansegruppe opp gjennom livet. Eller er man blitt påtvunget mye disse valgene utenifra. Om man aldri finner noen referansegruppe som passer er alvorlig psykisk sykdom mye en konsekvens.?

Anonymkode: 21faf...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før snakket man om klassereiser.Vil det si at man har valgt ulike referansegruppe opp gjennom livet. Eller er man blitt påtvunget mye disse valgene utenifra. Om man aldri finner noen referansegruppe som passer er alvorlig psykisk sykdom mye en konsekvens.?

Vi snakker fortsatt om klassereiser, det er ikke noe som kun eksisterte før. Hvor et individ står går ofte i arv. 

"Om man aldri finner noen referansegruppe som passer er alvorlig psykisk sykdom mye en konsekvens.?" det skal godt gjøres å aldri finne noen (hvis så er har kanskje lidelsen vært der fra start)? uansett kan utenforskap og stigmatisering føre til lidelser.

Anonymkode: 4ec4a...cbf

Skrevet

Alle kan bli syke uten unntak tror jeg bare.

Skrevet

Det går til slutt bare til hodet har jeg hørt.

Skrevet

Så da kan man kanskje regne med en " oppklaring på ting man har lurt på i livet"på slutten mener jeg. ( spesielt om man var medfødt psykisk syk tenker jeg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...