Gå til innhold

Hvilket syn har dere på oss som sliter betydelig med følelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere på mennesker som sliter betydelig med følelsene og som ikke takler å holde ut vanskelige følelser? Har dere et negativt syn på oss? 

Noen skader seg. Noen stålsetter seg og bruker kroppen til hjelp. Noen utagerer. Noen sier ikke noe. Osv. Hva er best? 

Anonymkode: 7fa0e...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser dere på mennesker som sliter betydelig med følelsene og som ikke takler å holde ut vanskelige følelser? Har dere et negativt syn på oss? 

Noen skader seg. Noen stålsetter seg og bruker kroppen til hjelp. Noen utagerer. Noen sier ikke noe. Osv. Hva er best? 

Generelt sett har jeg ikke negative holdninger til mennesker som sliter med følelsesregulering. Men dersom utagering går ut over meg, så kan jeg bli ganske irritert og oppgitt. Avhenger litt av hvor sliten jeg er i utgangspunktet. Også kan jeg bli frustrert dersom noen i for stor grad søker bekreftelse på at de er ok. 

Anonymkode: 8af6d...95e

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generelt sett har jeg ikke negative holdninger til mennesker som sliter med følelsesregulering. Men dersom utagering går ut over meg, så kan jeg bli ganske irritert og oppgitt. Avhenger litt av hvor sliten jeg er i utgangspunktet. Også kan jeg bli frustrert dersom noen i for stor grad søker bekreftelse på at de er ok. 

Anonymkode: 8af6d...95e

Takk for ditt bidrag. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...