Gå til innhold

Anno 2018.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg var barn var det ofte vanskelig å få ungene til å drikke melk. Jeg maset meg av og til en boks I  Ooboj  som ble kjempegod sjokolademelk.

60 år senere kjøpte jeg en boks Ooboj anno 2018 og den smakte BARE sukker. Kan tro skuffelsen var stor. Eller er det smaksløkene som har forandret seg eller tilpasset seg den nye tidens matvaresortiment?

Anonymkode: 2091b...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var barn var det ofte vanskelig å få ungene til å drikke melk. Jeg maset meg av og til en boks I  Ooboj  som ble kjempegod sjokolademelk.

60 år senere kjøpte jeg en boks Ooboj anno 2018 og den smakte BARE sukker. Kan tro skuffelsen var stor. Eller er det smaksløkene som har forandret seg eller tilpasset seg den nye tidens matvaresortiment?

Anonymkode: 2091b...5fb

Jeg synes Oboyen smaker det samme i dag som da jeg var liten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...