Gå til innhold

Hvetebrødsdager - Wellbutrin.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forekommer det hvetebrødsdager på Wellbutrin, eller er det bare en myte? 

Sånn som jeg har forstått det kan enkelte oppleve noen fine dager rett etter oppstart, som avtar like brått som de kom, før medisinen begynner å virke "på ordentlig". Vet ikke om dette bare er tull. 

Spør fordi jeg prøver å få oversikt over hva jeg kan forvente meg, med tanke på jobb, fremtid osv. 

Endret av Mëmëso
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wellbutrin fikk meg opp av gjørma (den alvorlige depresjonen) en gang i tiden. Da hadde jeg vært dårlig i flere år. Jeg har kun positive ting å si om den. Man får tilbake energi og livslyst. Min erfaring iallefall. 

Skrevet (endret)
51 minutter siden, MxxM skrev:

Wellbutrin fikk meg opp av gjørma (den alvorlige depresjonen) en gang i tiden. Da hadde jeg vært dårlig i flere år. Jeg har kun positive ting å si om den. Man får tilbake energi og livslyst. Min erfaring iallefall. 

Gått på Wellbutrin tidligere, hadde ingen hvetebrødsdager da. Ble bare langsomt mer tilfreds med livet, åpen og avslappet. Det ble lett å gå på tur, og fikk lyst og energi til å gjøre ting. Sluttet etter en misforståelse. Begynt på igjen etter en liten kræsj og fått beskjed om å alltid ta det, evt. inntil en psyk. sier jeg skal slutte. Brukt Cipralex for en del år tilbake. Fungerte ok, men var ikke noe å rope hurra for. Likte Wellbutrin bedre, følte jeg så verden med nye øyne. Men jeg vet ikke helt, er ikke helt overbevist om at jeg er deprimert denne gang. Kjennes ikke sånn. Apatisk og likegyldig, tom, ubesluttsom, verk i brystet og uro. Vanskelig å være i meg. Ikke spesielt trist eller nedstemt, kommer litt i bølger/tak. Ekstremt dårlig konsentrasjon/husk, uvel av for mye inntrykk. Men disse siste tingene er på vei tilbake. Kanskje stress eller annet? Lurer på om jeg ikke behøver, og derfor bør takke nei til time på DPS? 

Endret av Mëmëso
Skrevet
56 minutter siden, MxxM skrev:

Husker du omtrentlig hvor lang tid det tok med deg? :)

Skrevet
5 timer siden, Mëmëso skrev:

Husker du omtrentlig hvor lang tid det tok med deg? :)

Mener å huske virkningen kom fort :) under en mnd. 

Skrevet

Takk for svar. Jeg krysser fingrene for at de vil hjelpe. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...