Gå til innhold

Blindsone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett den ?

Trist  og problematiserer virkelig hvordan de nærmeste kan lukke  øynene og tro « alt er bra». Samt hvordan helsevesen kan stå i sine vedtatte sannheter...

Anonymkode: 14f26...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den, teller på knappene om jeg ønsker å se den. Hører gjerne hva andre synes. 

Skrevet

Veldig sårt og vondt . Som ungdomsmamma tenker jeg den er viktig , mye kan skjule seg bak en tilpasset og « glad» image.  

Da jeg selv var psyk fikk jeg høre mine pårørende bagatelliserte noe andre så tydelig , tror de er lett å havne i blindsoner ift til sine egne nære.

Samtidig bør vi vel kunne forvente at de som bryr seg om oss også « ser» oss..? 

Skrevet

Jeg har sett den, og kunne godt ha vært det foruten. Publikum får 80 minutter med hyperventilering og grining - godt utført - sorgreaksjonene var fremstilt på en realistisk måte. Det som handler om selvmordsforsøket, er jeg svært kritisk til fremstillingen av. 

Anonymkode: 55fb4...ad4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som handler om selvmordsforsøket, er jeg svært kritisk til fremstillingen av. 

Kan du si litt om hvorfor? Kanskje dumt å komme med spoilere, men skulle gjerne visst. 

Skrevet
7 minutter siden, Mëmëso skrev:

Kan du si litt om hvorfor? Kanskje dumt å komme med spoilere, men skulle gjerne visst. 

Jeg mener blant annet at jenta fremstilles som altfor rolig og samlet, ikke bare slik at hun er sånn når andre ser henne, men også når hun er alene. 

Skrevet
Akkurat nå, FjellOgDalar skrev:

Er dette noe som har gått på TV?

Kinofilm som hadde premiere i dag.

Anonymkode: f4dc7...f26

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener blant annet at jenta fremstilles som altfor rolig og samlet, ikke bare slik at hun er sånn når andre ser henne, men også når hun er alene. 

Ok. Takk for forklaring. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig bør vi vel kunne forvente at de som bryr seg om oss også « ser» oss..? 

Jeg var 13, og hadde sannsynligvis vært på håndball samme uken, samt aktiviteter hver dag. Husker jeg gråt veldig før - og etter, men der og da var jeg ganske rolig, hadde bestemt meg. Våknet alene, var ikke så alvorlig, og fortsatte i samme sporet. Vil og kan ikke klandre noen for at de ikke så, maska var helt inntakt. Men senere, da det måtte ha vært åpenbart at noe ikke var som det skulle, skulle jeg ønske at de (foreldre, lærer, nabo, helsesøster) ikke hadde gitt seg når jeg ble sint og blånekta for at noe var galt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...