AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 Skrevet 26. august 2018 FjellOgDalar skrev (På 26.8.2018 den 2.03): Ja, jeg har brukt det sammenhengende. Siden jeg har epilepsi og Lamictal egentlig ble markedsført (og brukes absolutt mye som) epilepsimedisin - slår jeg to fluer i en smekk. Aldri vært av Lamictal, da jeg ikke har sett noen grunn til å slutte med det. Det virker jo - imotsetning til bare antidep. Jeg bruker riktignok Brintellix ved siden av og Quetiapin (Seroquel) som også er stabiliserende, men mer manibeskyttende og søvnfremmende (øh det siste burde jeg kanskje ikke si på denne tida av døgnet ). Jeg prøvde Litium sammen med Lamictal for en god del år siden, men den fikk jeg bivirkninger jeg ikke ønsket (avflatet følelsesmessig og håndskjelvng), så det sluttet jeg på. Kombinasjonen nevnt over er det som har funket best for meg. Ekspander Så fint at du kan bruke det mor begge deler. Jeg bruker allerede de to andre medisintypene, så da kanskje det bare er Lamictal som mangler før jeg blir bedre? Jeg får teste den ut og se. Takk for at du tok deg tid til å gi meg et gpdt svar! Anonymkode: 45ff8...c6f 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. august 2018 Skrevet 26. august 2018 Bare hyggelig det - håper dere finner ut av det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.