Gå til innhold

Trening uke 34


emilie321

Anbefalte innlegg

Etter en bråstopp på begynnelsen av sommeren, er jeg igang igjen. Nå er planen å trene meg pent opp igjen, ikke peise på slik jeg har gjort før. Har bare trent en gang denne uka, men er igang og det er det viktigste.

Fredag: 1 time på treningssenteret (medium hardt)

Er støl etter timen på fredag så det er tydelig at jeg trengte å komme i gang igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har roet ned tempoet litt etter noen uker med mye aktivitet. Men jeg elsker å være ute og gå, så de gangene jeg kommer meg ut, blir jeg omtrent ruset av lykkefølelse :wub:

Gikk til jobb på mandag (7 km), gikk en liten tur i skogen på onsdag (4 km), og gikk tur i skogen sammen med mannen i dag (ca 6 km).

Skal prøve å få syklet til og fra jobb en del i uka som kommer. Og gå tur i skogen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider godt i gang etter ferie. Trimmet bra i ferien, men det blir jo noe annet enn ordentlig trening.

Forrige helg ble det fjelltur med bl.a. 700 m. stigning, så om jeg ikke ble andpusten ble jeg i hvertfall støl etterpå. I løpet av uken har det vært to styrketreninger på senteret og en sykkeltreningstur.  Skal forsøke å holde meg på to styrketreninger i uken fremover i tillegg til en kondisjonsøkt eller to. Inntil videre blir det sykling ute, men trekker nok inn i sal til mer effektive spinningtimer når det blir våtere og kaldere (uff).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Er godt i gang. Fikk faktisk trent på gym'en tre ganger sist uke, og formen kommer ganske fort tilbake.

Det ble litt lite løping ute. En tur kjapp tur på asfalt pluss en rolig tur i marka, begge på ca 5km.

Jeg tok igjen ved å ta 4 km på tredemølle, i form av litt oppvarming pluss en Cooper-test rett og slett. I følge den er formen strålende, men får det ikke helt til å stemme. Pulsklokka sier at formen er litt under par i forhold til der jeg kan være. Kanskje det er litt for lett på tredemølle? Det blir lettere av å ha 100% jevnt tempo.

Det blir et par løp fremover, så får håpe jeg ikke er helt gjennområtten. Tror ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎08‎.‎2018 den 10.00, Gargamel skrev:

Er godt i gang. Fikk faktisk trent på gym'en tre ganger sist uke, og formen kommer ganske fort tilbake.

Det ble litt lite løping ute. En tur kjapp tur på asfalt pluss en rolig tur i marka, begge på ca 5km.

Jeg tok igjen ved å ta 4 km på tredemølle, i form av litt oppvarming pluss en Cooper-test rett og slett. I følge den er formen strålende, men får det ikke helt til å stemme. Pulsklokka sier at formen er litt under par i forhold til der jeg kan være. Kanskje det er litt for lett på tredemølle? Det blir lettere av å ha 100% jevnt tempo.

Det blir et par løp fremover, så får håpe jeg ikke er helt gjennområtten. Tror ikke det heller.

Du er jo ikke gjennområtten :D jevn aktivitet holder kroppen godt i gang, tenker jeg :-)

Lykke til med løp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 minutter siden, påskelilje skrev:

Du er jo ikke gjennområtten :D jevn aktivitet holder kroppen godt i gang, tenker jeg :-)

Lykke til med løp!

Takk. Det kiler i magen. Det blir stort sett vondt mens det står på :unsure:. 90% puls i en liten time. Det er jo gøy også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremin så spreke og flinke dere er! 😵

Jeg gikk en tur på 5,7 km sist torsdag og 2,3 km på søndag (da for å kaste glass og metallavfall, Påskelilje!)... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...