Lillemus 72 644 1 774 Rapporter innlegg Skrevet September 2, 2018 Jeg er mer på trim enn på trening, men hovedsaken er jo at man rører på seg! Tirsdag - 7 km geocachingtur med ungdommene, utrolig artig! Torsdag - 1,5 km til bussen, 4,8 km til jobben og 1,5 km fra bussen Søndag - 7,2 km gåtur i nydelig høstvær Kunne vært mer, men jeg har i alle fall rørt godt på meg 3 ganger i løpet av uka. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gargamel 6 085 2 179 Rapporter innlegg Skrevet September 2, 2018 Styrketrening mandag (tror jeg det var) Løp 13 km torsdag. Løp/gikk opp til en fjelltopp lørdag (7km), i betydelig bakrus og tunge bein etter torsdagen. Liten fjelltur i dag. 4 km kanskje. Så føler jeg har rørt meg en del. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
emilie321 2 515 966 Rapporter innlegg Skrevet September 2, 2018 Denne uka har jeg vært flink Ikke gjort for mye og ikke for lite (skal prøve å trene meg sakte opp igjen) Tirsdag : Styrketrening (60 min) Fredag : Styrketrening (90 min) Søndag : Gått nesten 10000 skritt Har hatt noen tøffe måneder, men nå har det snudd og det er så nydelig å være igang igjen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
påskelilje 5 500 1 647 Rapporter innlegg Skrevet September 3, 2018 Jeg syklet til og fra jobb (7,2 km hver vei) mandag, tirsdag og torsdag. Syklet også til og fra frisøren tirsdag ( 7,4 km til sammen) + til jobb på fredag. Gikk tur i skogen med venninne på onsdag (4,5 km), og red på islandshest i skogen på fredag 8,3 km). Det ble ingen trening i helga. Malte i 9 timer i går, men vet ikke om det går inn under trening. Høyre arm og skulder fikk i alle fall kjørt seg (skråtak og flatt tak bl.a.) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Mina1 0 0 Rapporter innlegg Skrevet September 3, 2018 16 timer siden, Gargamel skrev: Styrketrening mandag (tror jeg det var) Løp 13 km torsdag. Løp/gikk opp til en fjelltopp lørdag (7km), i betydelig bakrus og tunge bein etter torsdagen. Liten fjelltur i dag. 4 km kanskje. Så føler jeg har rørt meg en del. Sprekt. 15 timer siden, emilie321 skrev: Denne uka har jeg vært flink Ikke gjort for mye og ikke for lite (skal prøve å trene meg sakte opp igjen) Tirsdag : Styrketrening (60 min) Fredag : Styrketrening (90 min) Søndag : Gått nesten 10000 skritt Har hatt noen tøffe måneder, men nå har det snudd og det er så nydelig å være igang igjen Virker som om du er i fremgang:) Jeg har gått en del turer. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider