Gå til innhold

Trening uke 35


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg er mer på trim enn på trening, men hovedsaken er jo at man rører på seg!

Tirsdag - 7 km geocachingtur med ungdommene, utrolig artig!

Torsdag - 1,5 km til bussen, 4,8 km til jobben og 1,5 km fra bussen

Søndag - 7,2 km gåtur i nydelig høstvær

Kunne vært mer, men jeg har i alle fall rørt godt på meg 3 ganger i løpet av uka. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Styrketrening mandag (tror jeg det var)

Løp 13 km torsdag.

Løp/gikk opp til en fjelltopp lørdag (7km), i betydelig bakrus og tunge bein etter torsdagen.

Liten fjelltur i dag. 4 km kanskje.

Så føler jeg har rørt meg en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg vært flink :) Ikke gjort for mye og ikke for lite (skal prøve å trene meg sakte opp igjen)

Tirsdag : Styrketrening (60 min)

Fredag : Styrketrening (90 min)

Søndag : Gått nesten 10000 skritt

Har hatt noen tøffe måneder, men nå har det snudd og det er så nydelig å være igang igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syklet til og fra jobb (7,2 km hver vei) mandag, tirsdag og torsdag. Syklet også til og fra frisøren tirsdag ( 7,4 km til sammen) + til jobb på fredag.

Gikk tur i skogen med venninne på onsdag (4,5 km), og red på islandshest i skogen på fredag 8,3 km).

Det ble ingen trening i helga. Malte i 9 timer i går, men vet ikke om det går inn under trening. Høyre arm og skulder fikk i alle fall kjørt seg (skråtak og flatt tak bl.a.) :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gargamel skrev:

Styrketrening mandag (tror jeg det var)

Løp 13 km torsdag.

Løp/gikk opp til en fjelltopp lørdag (7km), i betydelig bakrus og tunge bein etter torsdagen.

Liten fjelltur i dag. 4 km kanskje.

Så føler jeg har rørt meg en del.

Sprekt. 

15 timer siden, emilie321 skrev:

Denne uka har jeg vært flink :) Ikke gjort for mye og ikke for lite (skal prøve å trene meg sakte opp igjen)

Tirsdag : Styrketrening (60 min)

Fredag : Styrketrening (90 min)

Søndag : Gått nesten 10000 skritt

Har hatt noen tøffe måneder, men nå har det snudd og det er så nydelig å være igang igjen :)

 

 

Virker som om du er i fremgang:) 

Jeg har gått en del turer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...