AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 Jeg har i lang tid gått til en anerkjent (på sykehuset her jeg bor) og erfaren psykiater. Andre leger og psykologer på sykehuset sier bl.a ""hun er utrolig dyktig" etc. Jeg har eupf og fikk en adhd diagnose for en måned siden. Hun skrev for litt siden ut Ritalin til meg, og hun vet veldig godt at jeg har eupf. Skal jeg stole på henne å ta Ritalin? Anonymkode: 0341d...094 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 Kjente ei med ADHD og eupf som gikk på concerta uten at noe galt skjedde 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 1 time siden, elina777 skrev: Kjente ei med ADHD og eupf som gikk på concerta uten at noe galt skjedde Det kan nok gå bra, ja. Jeg får vel bare satse på at psykiateren vet hva hun holder på med. Anonymkode: 0341d...094 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.