Mëmëso Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 Er nå gått fra 150 mg Wellbutrin til 450. Tar 50 mg. Seroquel til kvelds pluss Imovane ved behov. Starter opp på Cipralex og en liten mengde litium, har fått første av disse to i dag. Høres dette ok ut i dine ører for behandling av depresjon? Når bør jeg forvente effekt? Allerede i dag? 0 Siter
Mëmëso Skrevet 3. september 2018 Forfatter Skrevet 3. september 2018 Er det forresten sannsynlig at det litium jeg er svimmel av? Kan være lite mat også, men har ikke merket noe til det før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 Skrevet 3. september 2018 1 time siden, Mëmëso skrev: Er nå gått fra 150 mg Wellbutrin til 450. Tar 50 mg. Seroquel til kvelds pluss Imovane ved behov. Starter opp på Cipralex og en liten mengde litium, har fått første av disse to i dag. Høres dette ok ut i dine ører for behandling av depresjon? Når bør jeg forvente effekt? Allerede i dag? Du kan ikke forvente effekt på depresjonen helt med det samme. Du må gå på det litt først, om et par uker kan du forvente effekt om dette er de rette medisiner for deg, tror jeg da. Litt tålmodighet må en ha når en prøver ut nye medisner og doser. Anonymkode: 8d6d4...e2a 0 Siter
Mëmëso Skrevet 3. september 2018 Forfatter Skrevet 3. september 2018 (endret) 2 timer siden, kupton skrev: Dette er musikk i mine ører. Så bra. Takk for svar. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke forvente effekt på depresjonen helt med det samme. Du må gå på det litt først, om et par uker kan du forvente effekt om dette er de rette medisiner for deg, tror jeg da. Litt tålmodighet må en ha når en prøver ut nye medisner og doser. Anonymkode: 8d6d4...e2a Jo, ja, skjønner at det tar tid, men ble med på sykehuset slik at de kunne guffe på med medisiner. Blant annet for å forhåpentligvis korte ned tiden (og fordi det er tryggere her enn hjemme). Litium har jeg ingen kjennskap til og vet ikke hvordan den virker, derfor jeg lurte. Endret 3. september 2018 av Mëmëso 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.