Gå til innhold

Depresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er ikke bra, er irritabel og i dårlig humør...snakker om hvor dårlig han føler seg. Hele kroppen spenner seg og alt har gått til Helvete sier han,kroppen verker. Dette skjedde brått for fem dager siden, før har han vært slik i flere måneder. Kan det være depresjon? Han føler det er noe fysisk, men ser drastiske endinger i psyken hans. Han er ikke seg selv i det hele tatt, som vanlig er han en blid og fornøyd person. Nå er alt negativt,han har psykolog og jeg har sagt han må fortelle han om det. Og han skal til lege denne uken, han sier livet er ødelagt og kroppen er ødelagt. Finnes det hjelp for dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har lave hvite blodceller, kan det ha noe med dette å gjøre? Han vil ha sykemelding for klarer ikke jobbe nå når alt går til Helvete!

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Min sønn er ikke bra, er irritabel og i dårlig humør...snakker om hvor dårlig han føler seg. Hele kroppen spenner seg og alt har gått til Helvete sier han,kroppen verker. Dette skjedde brått for fem dager siden, før har han vært slik i flere måneder. Kan det være depresjon?

Det kan det.

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Han føler det er noe fysisk, men ser drastiske endinger i psyken hans. Han er ikke seg selv i det hele tatt, som vanlig er han en blid og fornøyd person. Nå er alt negativt,han har psykolog og jeg har sagt han må fortelle han om det. Og han skal til lege denne uken, han sier livet er ødelagt og kroppen er ødelagt. Finnes det hjelp for dette? 

Det finnes alltid hjelp å få. Men da må man ville ha hjelp.

Anonymkode: 6a069...42b

Skrevet

Det er vel ikke så lenge siden han og kjæresten skilte lag?

Skrevet
5 minutter siden, Fionys skrev:

Det er vel ikke så lenge siden han og kjæresten skilte lag?

Dette er min andre sønn. 

Skrevet

Men det kan jo være både fysisk og psykisk dette?

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det kan jo være både fysisk og psykisk dette?

Jeg synes han skal bestille en time hos fastlegen. Det er greit å utelukke fysiske årsaker. 

Anonymkode: 9b01f...b0a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han skal bestille en time hos fastlegen. Det er greit å utelukke fysiske årsaker. 

Anonymkode: 9b01f...b0a

Ja han har fått time på torsdag, men får ikke håpe det er noe fysisk heller. Men noe må det være, han sliter sånn. Skal til psykolog i morgen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...