Gå til innhold

Møtt veggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en oppvekst med grov omsorgssvikt å vold bak meg, slitt med Spiseforstyrrelse siden jeg var 12 år, blitt voldtatt av en mann når jeg var 13 år å en gang da jeg var 18 av et nært familiemedlem.

Livet har vel vært ganske tøft, men jeg har altid ristet ting av meg, å kun sett fremover, det som har skjedd med meg har aldri fått tatt plass, jeg har kjempet meg gjennom skole å klart å fått tatt to utdannelser, har altid hadd fast jobb( har det fortsatt) . Hadd venner, jeg er dog ikke så sosial av meg da dette sliter meg en del ut. Jeg har vel altid vært litt spesiel av meg, muligens litt rar🙈

Har mann og to flotte barn, livet har vel egentlig blitt ganske fint sån sett. 

Men for 4 år siden så har alt gått nedover, jeg har fått voldsom angst, sliter med mareritt, kan være våken mange dager i strekk, føler ikke jeg mestrer jobben lengere er tidvis deprimert å har fått tanker om at jeg  ikke orker dette livet mere, alt går sån opp og ned i løpet av en dag å det skal så lite til før jeg får flahbaks.

Føler jeg har møtt veggen eller noe i den duren der. 

Hva burde man gjøre for å komme på bena igjen? Jeg har prøvd psykolog men jeg sliter med tillit så å åpne meg opp om noe som jeg ikke har latt noen få vite eller ta en del i er umulig. Sannheten er vel at ingen kjenner meg å jeg vil ikke at noen skal bli kjent med meg for den personen jeg er. Vil ikke at noen skal finne ut av hvor ødelagt jeg egentlig er. Men jeg trenger hjelp å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengere. 

Takk for at du orket å lese😊

Anonymkode: 1fce7...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du lese litt om kompleks post traumatisk lidelse (kptsd),  se om du kjenner deg igjen i noe av det som står der. Jeg anbefaler deg en ny og langvarig runde med psykolog, til tross for tillitsproblemer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...