Gå til innhold

folk som rapporterer videoene mine på youtube "sammensvergelser"?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

det blir rapportert og slettet og gitt advarsler på videoer jeg legger ut av meg selv på youtubekanalene mine (jeg har 4 kanaler), selvom jeg verken er naken eller sier noe galt på videoene. på denne videoen barberte jeg armene og magen min med dame-barberhøvvel for morro skyld. folk har jo lagt ut når de går nakne og det som verre er (som spying på fest og osv), så jeg skjønner ikke hva som er så galt med det jeg legger ut. jeg har fått advarsel og videosletting på videoer jeg la ut av når jeg snakket i søvne (med nattklær på, altså). denne advarselen her, er den første (men prikk lik årsak som på de andre) advarselen på hovedkontoen min. jeg ser mange andre som legger ut masse videoer med seg selv i, som gjør mye rart på youtube, og de blir ikke sletta. "har sett at de ligger tilgjengelige i flere måneder i en spilleliste med "morrovideoer" jeg har laga på youtube. er dette tegn på at youtubere driver en sammensvergelse på å få meg vekk fra youtube fordi jeg er stygg og feit? jeg får forresten oftere dislikes enn hva jeg får likes på videoene, selvom det meste er av insekter og pinnedyr.

 

2018-09-04_09-48-33

 

 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det blir rapportert og slettet og gitt advarsler på videoer jeg legger ut av meg selv på youtubekanalene mine (jeg har 4 kanaler), selvom jeg verken er naken eller sier noe galt på videoene. på denne videoen barberte jeg armene og magen min med dame-barberhøvvel for morro skyld. folk har jo lagt ut når de går nakne og det som verre er (som spying på fest og osv), så jeg skjønner ikke hva som er så galt med det jeg legger ut. jeg har fått advarsel og videosletting på videoer jeg la ut av når jeg snakket i søvne (med nattklær på, altså). denne advarselen her, er den første (men prikk lik årsak som på de andre) advarselen på hovedkontoen min. jeg ser mange andre som legger ut masse videoer med seg selv i, som gjør mye rart på youtube, og de blir ikke sletta. "har sett at de ligger tilgjengelige i flere måneder i en spilleliste med "morrovideoer" jeg har laga på youtube. er dette tegn på at youtubere driver en sammensvergelse på å få meg vekk fra youtube fordi jeg er stygg og feit? jeg får forresten oftere dislikes enn hva jeg får likes på videoene, selvom det meste er av insekter og pinnedyr.

 

2018-09-04_09-48-33

 

 

Hvorfor i alle dager legger du ut slike videos?

Anonymkode: c017a...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager legger du ut slike videos?

Anonymkode: c017a...1f1

for gøy. en slags YTP på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

for gøy. en slags YTP på en måte.

Tror du andre har interesse av dette?

Anonymkode: c017a...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du andre har interesse av dette?

Anonymkode: c017a...1f1

kanskje. men det var ikke det som var poenget med tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

kanskje. men det var ikke det som var poenget med tråden.

Kanskje det er noen som kjenner deg som rapporterer videoene, ut i fra en betraktning om at du muligens er ukritisk mht hva du legger ut og ikke helt i stand til å gjøre slike vurderinger selv?

Anonymkode: 98aa0...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er noen som kjenner deg som rapporterer videoene, ut i fra en betraktning om at du muligens er ukritisk mht hva du legger ut og ikke helt i stand til å gjøre slike vurderinger selv?

Anonymkode: 98aa0...312

vet ikke. men jeg skjønner ikke hva som er så ukritisk med videoene. jeg er jo ikke naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 4.9.2018 den 23.57, Blomsterfluen skrev:

vet ikke. men jeg skjønner ikke hva som er så ukritisk med videoene. jeg er jo ikke naken.

Å barebere seg er en privatsak som ikke- aspergere gjør når vi er alene på badet. Jeg låser baderomsdøra når jeg holder på med dette. Jeg liker ikke å vise meg frem i en slik situasjon og jeg har ikke behov for å se andre barbere seg heller. 

Å vise meg naken i heimen har jeg ingen problemer med, men å barbere seg forran andre blir _ nesten_  som å skifte tampong forran andre. Det gjør man bare ikke. 

Jeg vet at du ser annerledes på dette, men de fleste ikke- aspergere synes ikke dette har noe i offentligheten å gjøre. Vil bare gi deg en forklaring på hvorfor du blir rapportert og slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Å barebere seg er en privatsak som ikke- aspergere gjør når vi er alene på badet. Jeg låser baderomsdøra når jeg holder på med dette. Jeg liker ikke å vise meg frem i en slik situasjon og jeg har ikke behov for å se andre barbere seg heller. 

Å vise meg naken i heimen har jeg ingen problemer med, men å barbere seg forran andre blir _ nesten_  som å skifte tampong forran andre. Det gjør man bare ikke. 

Jeg vet at du ser annerledes på dette, men de fleste ikke- aspergere synes ikke dette har noe i offentligheten å gjøre. Vil bare gi deg en forklaring på hvorfor du blir rapportert og slettet. 

ok. dette ante jeg ikke. takk for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Å barebere seg er en privatsak som ikke- aspergere gjør når vi er alene på badet. Jeg låser baderomsdøra når jeg holder på med dette. Jeg liker ikke å vise meg frem i en slik situasjon og jeg har ikke behov for å se andre barbere seg heller. 

Å vise meg naken i heimen har jeg ingen problemer med, men å barbere seg forran andre blir _ nesten_  som å skifte tampong forran andre. Det gjør man bare ikke. 

Jeg vet at du ser annerledes på dette, men de fleste ikke- aspergere synes ikke dette har noe i offentligheten å gjøre. Vil bare gi deg en forklaring på hvorfor du blir rapportert og slettet. 

Ikke alle aspergere som syntes dette har noe å gjøre i offentligheten heller! :angry:

Anonymkode: c017a...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle aspergere som syntes dette har noe å gjøre i offentligheten heller! :angry:

Anonymkode: c017a...1f1

Neida, jeg skjønner det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle aspergere som syntes dette har noe å gjøre i offentligheten heller! :angry:

Anonymkode: c017a...1f1

ingen aspergere er like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer på en såkalt prikk.

Anonymkode: c017a...1f1

jeg var en sån type asperger som da ikke visste at å barbere seg i fjeset og armer og ved navlen var privat. jeg trodde det bare gjalt privat hviss det var skrittet man barberer.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Neida, jeg skjønner det 😉

betyr dette at jeg kan filme meg selv danse naken, og legge det ut på youtube, og at det er mer sansynlig at den ikke blir rapportert og slettet, fordi å vise seg naken på youtube er bedre og mindre privat enn å barbere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

betyr dette at jeg kan filme meg selv danse naken, og legge det ut på youtube, og at det er mer sansynlig at den ikke blir rapportert og slettet, fordi å vise seg naken på youtube er bedre og mindre privat enn å barbere seg?

Nei det bør du ikke gjøre heller, mest for din egen skyld da, men det vil også trolig bli slettet. Det finnes noe nakenhet på youtube stublet over det ved uhell her om dagen i dokumentar om urfolk og slikt, men stort sett er nakenhet ulovlig på youtube så hold deg unna, men mest for din egen skyld :) 

Anonymkode: ae287...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

betyr dette at jeg kan filme meg selv danse naken, og legge det ut på youtube, og at det er mer sansynlig at den ikke blir rapportert og slettet, fordi å vise seg naken på youtube er bedre og mindre privat enn å barbere seg?

NEI , det var ikke det jeg skrev. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

NEI , det var ikke det jeg skrev. 

 

jeg skrev ikke at du skrev det heller, jeg bare SPURTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg skrev ikke at du skrev det heller, jeg bare SPURTE.

Hva slags konto er det snakk om?

Anonymkode: 395c9...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags konto er det snakk om?

Anonymkode: 395c9...f41

det er en Youtube konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...