Gå til innhold

Kan behandlere se at jeg har sett i journalen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Er det slik at behandlere kan se at jeg har lest i journalen min? Og kan de se at jeg har gått inn og sett hvilke journalnotat de har lest fra andre behandlere? Når de jobber i team? 

Anonymkode: 6d63e...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at behandleren din kan i alle fall se hvilke journalnotat du har lest som h*n selv har skrevet.

Anonymkode: c6833...35f

Skrevet

Takk for svar. Kan de også se at jeg har gått inn og sett hvilke journalnotat de har åpnet? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at behandleren din kan i alle fall se hvilke journalnotat du har lest som h*n selv har skrevet.

Anonymkode: c6833...35f

Hvordan vet du dette?

Anonymkode: cf2d1...43e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Kan de også se at jeg har gått inn og sett hvilke journalnotat de har åpnet? 

Hvorfor er dette så viktig å vite for deg? Syns du det er flaut at behandlerne får vite at du syns det er interessant å se hva de har skrevet om deg?

Anonymkode: 9b5c4...f23

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette så viktig å vite for deg? Syns du det er flaut at behandlerne får vite at du syns det er interessant å se hva de har skrevet om deg?

Anonymkode: 9b5c4...f23

Ikke ts,  men kunne vært det. Synest det er litt flaut, men innrømmer det for noen, hvis jeg har spørsmål eller kommentarer i forhold til det, og så vil jeg ikke de skal vegre seg for å skrive sine vurderinger.

Skrevet

Hei. Trådstarter her. 

Det er litt at det er flaut, men aller mest at jeg ikke vil at de skal vurdere og tenke for mye over hva de skriver, fordi de vet at jeg leser det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...