AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 Jeg skal inn på brukerstyrt plass i dag.Grunnen er at jeg de siste ukene orker mindre og mindre.Jeg blir også helt plutselig fullstendig utslitt uten å ha gjort noe anstrengelse. Blir svimmel og helt uten krefter. Har også ofte problemer med å puste.Men så kan energien plutselig komme tilbake og jeg har ingen problemer med f.eks å gå en tur.Sliter også med et søvnmønster som er plagsomt. Legger meg midt på natten og sover ca 6 timer ,men må sove på dagen .Er også ofte plaget med hodepine av for lite søvn. Har i de siste par ukene også begynt å bli plaget med stemmer igjen, men føler at det er det minste problemet akkurat nå. Det er valgfritt å snakke med legen på brukerstyrt plass, men en får alltid tilbud om samtale. Så spørsmålet mitt er , kan jeg bruke av avdelingen sin lege sin tid på disse problemene? eller bør jeg bestilte en time hos fastlegen? Anonymkode: aec61...115 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 Jeg tenker at du burde gjøre begge deler. Jeg tenker at det kan jo være både psykisk og somatisk. Anonymkode: 906b1...fe6 0 Siter
kupton Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 Jeg synes absolutt at du bør snakke med legen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 Skrevet 12. september 2018 Da gjør jeg det, takk for svar. Anonymkode: aec61...115 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.