Gå til innhold

Har lagt på meg 30 kg på ett år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter psykisk og bruker medisiner (kun en type medisin i normal dose nå.) Jeg overspiser hver dag og greier ikke å la være å dytte i meg alt jeg kommer over. Det kan være en måte å straffe meg selv på siden jeg alltid har og fortsatt sliter med selvdestruktivitet på ulike måter. Kanskje er det for å døyve smerten etter alt det vonde og vanskelige jeg har opplevd eller for å prøve å flykte fra en uutholdelig hverdag hvor jeg føler meg totalt fastlåst? Hvordan kan jeg komme ut av dette?

Anonymkode: 53027...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få hjelp av legen din og en psykiater.

Prøv å bytte medisin, til en som kan virke bedre. En medisin som kan dempe tvangstankene dine (overspising)

Be om mer hjelp! Få henvisning til psykolog/dps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, usikker skrev:

Få hjelp av legen din og en psykiater.

Prøv å bytte medisin, til en som kan virke bedre. En medisin som kan dempe tvangstankene dine (overspising)

Be om mer hjelp! Få henvisning til psykolog/dps. 

Takk, ja det må nok til hvis jeg skal klare å gjøre noe med problemet:( 

Anonymkode: 53027...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...