Gå til innhold

Trening uke 36 og 37


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det ekstremt travelt på jobb og hjemme, og har ikke fått trent ordentlig på lenge. Men sykling til og fra jobb har blitt en god rutine, og jeg synes det er en deilig start på dagen. Litt tyngre hjemover om ettermiddagen...

I uke 36 syklet jeg til og fra jobb 4 dager, og gikk temmelig mye i jobbsammenheng (holder på med et prosjekt der jeg går mye). Hadde en lang tur alene i skogen onsdagen, da jeg gikk 13,5 km, og en god ridetur lørdagen.

I uke 37 syklet jeg til og fra jobb 4 dager, gikk mye i jobbtida, og hadde en tur i skogen med venninne onsdagen etter jobb.

Litt for lite lange turer, og ingenting styrketrening, men sånn er det nå disse ukene med prosjektet mitt + oppussing hjemme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må prøve å huske hva jeg har gjort. Jeg er ikke inne i en veldig fast rutine, men det er litt av hvert de siste to ukene. Det var et terrengløp som ble den hardeste treningsøkten jeg har hatt på noen år. Jeg trodde ikke det var mulig for meg å ha så høy puls så lenge. Det var 94% av makspuls i 45 minutter. I tillegg to fjellturer, en 10 km joggetur og en 4x4 intervalltrening.

Jeg trener jo også styrke som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2., 4., 8. og 10. september har jeg gått noen gode turer ser jeg på endomondo, men så ble jeg syk og var ikke i stand til noe som helst hele forrige uke.

Søndag tasset jentungen og jeg en ørliten tur ut med kameraene våre og det var den uka liksom... Er heldigvis nesten bra igjen nå så kanskje det blir bedre denne uka! Det er jo lov å håpe... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var syk uke 36 og halve 37. Svetten rant bare jeg tuslet litt rundt hjemme, men på fredag var jeg noenlunde igang igjen. Var barnevakt hele helgen og da ble det noe gåing og mye bevegelse sånn ellers. Ikke lett å holde tritt med ungene 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
30 minutter siden, Mina1 skrev:

Hvilke uke er vi i nå? :D . Har ramlet ut av dette. Men skal begynne å notere ned treningene mine. :D 

Vi er inne i uke 39:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har syklet frem og tilbake til jobb de siste ukene. Deilig start på dagen - litt tyngre hjem igjen om ettermiddagen/kvelden. Går 3-4 km de fleste dagene på jobb. Prøver å gå eller sykle til butikk og kor.

Nå har jeg høstferie. Håper på noen fine turer i fjellet kommende uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...