Gå til innhold

Sørens vær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor nært Ulriken men har aldri sett et snøras. Det kan jo gå flere år mellom hver gang det er minusgrader gjennom et helt døgn, i Bergen. Så klimaet der du bor er veldig forskjellig fra der jeg bor, på tross av at vi bor i samme by.

Anonymkode: 03dc4...ada

Skrevet

Av ca 800 gater i Bergen, så var det 6-7 som var stengt, så da har du vært maks uheldig.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor nært Ulriken men har aldri sett et snøras. Det kan jo gå flere år mellom hver gang det er minusgrader gjennom et helt døgn, i Bergen. Så klimaet der du bor er veldig forskjellig fra der jeg bor, på tross av at vi bor i samme by.

Jeg bor ikke i Bergen. 

Skrevet

Det var da endelig bra, for jeg skjønte ikke bæret av hvor du bodde i Bergen siden du opplevde alt dette dramatiske.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor også i Bergen,men har overhodet ikke merket noe til det været, det er bare noe jeg har sett på Tv-nyhetene. Har ikke kommet over en eneste stengt vei, ingen flom, ikke hus oversvømt, rett og slett ingenting, så hvor i Bergen bor du?

Ts sa vestlandet, ikke Bergen :) 

Jeg har også bodd i Bergen i flere år, og man skal ikke så innmari langt utenfor Bergen sentrum for å se både snø og snøras. Anbefaler en togtur til Voss f.eks, om du virkelig ikke har satt føttene utenfor brosteinsgatene i byen ennå... ;) 

Skrevet
38 minutter siden, Kayia skrev:

Ts sa vestlandet, ikke Bergen :) 

Jeg har også bodd i Bergen i flere år, og man skal ikke så innmari langt utenfor Bergen sentrum for å se både snø og snøras. Anbefaler en togtur til Voss f.eks, om du virkelig ikke har satt føttene utenfor brosteinsgatene i byen ennå... ;) 

Voss er da ikke Bergen. Tror det er ca 14 dager med snøfall pr år i Bergen,og det meste blir jo ikke liggende særlig lenge, så jeg har ikke sett snøras, tro det eller ei :) .Passer meg utmerket at det er lite snø,har aldri vært noen vintersport-type.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voss er da ikke Bergen. Tror det er ca 14 dager med snøfall pr år i Bergen,og det meste blir jo ikke liggende særlig lenge, så jeg har ikke sett snøras, tro det eller ei :) .Passer meg utmerket at det er lite snø,har aldri vært noen vintersport-type.

Det er du som snakker om Bergen. Ts snakker om vestlandet, og Voss er vestlandet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...