Gå til innhold

Skikkelig uvel av trening..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trent jevnt i over 2 år, men i det siste har jeg blitt skikkelig dårlig når jeg trener. Jeg trener ikke spesielt hardt, trener en kombo av styrke og kondisjon. Jeg har vanligvis kunne trene i 1 times tid, og da bare blitt normalt sliten og andpusten. Nå klarer jeg ikke mer enn ca 10 min før jeg blir svimmel, kvalm og får hodepine. Det er så ille at jeg må legge meg ned, og bli liggende en god stund før det går over. Jeg har sovet litt dårlig den siste tiden, men det har jeg gjort tidligere også uten at det har påvirket treningen på denne måten.

Noen som har opplevd lignende å vet hva det kan være?

Anonymkode: 9bcb3...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.9.2018 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har trent jevnt i over 2 år, men i det siste har jeg blitt skikkelig dårlig når jeg trener. Jeg trener ikke spesielt hardt, trener en kombo av styrke og kondisjon. Jeg har vanligvis kunne trene i 1 times tid, og da bare blitt normalt sliten og andpusten. Nå klarer jeg ikke mer enn ca 10 min før jeg blir svimmel, kvalm og får hodepine. Det er så ille at jeg må legge meg ned, og bli liggende en god stund før det går over. Jeg har sovet litt dårlig den siste tiden, men det har jeg gjort tidligere også uten at det har påvirket treningen på denne måten.

Noen som har opplevd lignende å vet hva det kan være?

Anonymkode: 9bcb3...ffc

Jeg ville tatt en tur til lege for å sjekket meg om jeg opplevde det du gjør.. Det behøver ikke å være noe farlig, men lurt å ta en helsesjekk. Det kan også være at du er litt utbrent.  Jeg er nødt å ta det med ro i perioder og ikke trene hardt over lang tid. Hvis jeg ikke gjør så blir jeg utbrent. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...