Gå til innhold

Traumebehandlingen gjør meg suicidal.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I tillegg til at jeg har bp1 har jeg PTSD. Jeg ble utsatt for ulike former for alvorlige overgrep som barn, og går nå i traumebehandling. De siste tolv ukene har jeg vært deprimert, jeg var altså deprimert før begynnelsen av traumebehandlingen. Behandleren min vet dette.

Jeg synes traumebehandlingen er så vanskelig at jeg synes livet er blitt uutholdelig. Livet er trist og tungt fra før av på grunn av depresjonen, og traumebehandlingen har økt angstnivået mitt til nærmest uutholdelig. 

Livet inneholder bare mørke og smerte. Det er så forferdelig her. Det er intet innhold i dagene annet enn vonde ting. Jeg er aldri glad. Det føles bare som om jeg er dømt til seigpining frem til døden. 

Folk sier at livet blir bedre. Det gjør ikke det. Alt er bare så fryktelig vondt. Antagelig blir det enda verre. 

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Kanskje bare si hva jeg egentlig tenker til noen. Det er vel det. 

Anonymkode: 70126...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...