Gå til innhold

Veiing hos legen


Villanda

Anbefalte innlegg

Dårlig med oppdatering fra meg her. Men ba om å få veie meg sist jeg var his legenjeg bad henne kjefte på meg om jeg var like tung neste gang.🤣 Ble både veid og målt  og nok funnet for tung.  Hun viste likevel forståelse og hun skylda på min psykiske tilstand de siste månedene. Nå er jeg spent på om det ser bedre ut ved neste legebesøk neste uke. Har i alle fall styrt unda Nugatti 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Villanda skrev:

Dårlig med oppdatering fra meg her. Men ba om å få veie meg sist jeg var his legenjeg bad henne kjefte på meg om jeg var like tung neste gang.🤣 Ble både veid og målt  og nok funnet for tung.  Hun viste likevel forståelse og hun skylda på min psykiske tilstand de siste månedene. Nå er jeg spent på om det ser bedre ut ved neste legebesøk neste uke. Har i alle fall styrt unda Nugatti 😅

Skummelt å ha Nugatti i hus, jeg kan ikke ha det. Kan i grunn ikke ha noenting i hus som ligner på noe godt 🤣

Håper det funker for deg med veiing hos legen, kanskje jeg og burde prøve det??? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, emilie321 skrev:

Skummelt å ha Nugatti i hus, jeg kan ikke ha det. Kan i grunn ikke ha noenting i hus som ligner på noe godt 🤣

Håper det funker for deg med veiing hos legen, kanskje jeg og burde prøve det??? 

 

Verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, emilie321 skrev:

Skummelt å ha Nugatti i hus, jeg kan ikke ha det.

Ikke jeg heller. Da spiser jeg ikke annet. Helt merkelig. Pleier å ha en boks stående på hytta, men prøver alltid å spise en sunn brødskive først. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...