stjernestøv Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 Hva er best av å ta latuda og xeplion? Stemmen i hodet forsvant i går, noe jeg syns er veldig rart men det var godt å bli kvitt den. Men lurer på hvorfor den forsvant, sykepleieren mente det kunne ha med fluoxetin å gjøre. Jeg trappet jo ned til 10 mg, og det hjalp? Rart! Rarheten er nok energier jeg får inn, har oppdaget det. Som når sykepleieren var her i dag, vi gikk rundt sykehuset og jeg ble rar. Han sa det var pga inntrykk,jeg mener det er energier. Uansett jeg blir rar,hadde jo mindre rarhet på xeplion så derfor vurderer jeg det. Kan bli rar av å se tv serier også, for mye lyd kanskje? Føler energiene kommer inn gjennom tv. Skal kanskje snakke med psykiater på fredag, men det er jo ikke sikkert siden stemmen er borte nå. Den onde ånden, og rart den forsvant i går siden jeg var stressa pga været. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Hva er best av å ta latuda og xeplion? Stemmen i hodet forsvant i går, noe jeg syns er veldig rart men det var godt å bli kvitt den. Men lurer på hvorfor den forsvant, sykepleieren mente det kunne ha med fluoxetin å gjøre. Jeg trappet jo ned til 10 mg, og det hjalp? Rart! Rarheten er nok energier jeg får inn, har oppdaget det. Som når sykepleieren var her i dag, vi gikk rundt sykehuset og jeg ble rar. Han sa det var pga inntrykk,jeg mener det er energier. Uansett jeg blir rar,hadde jo mindre rarhet på xeplion så derfor vurderer jeg det. Kan bli rar av å se tv serier også, for mye lyd kanskje? Føler energiene kommer inn gjennom tv. Skal kanskje snakke med psykiater på fredag, men det er jo ikke sikkert siden stemmen er borte nå. Den onde ånden, og rart den forsvant i går siden jeg var stressa pga været. Du bør ta det psykiateren skriver ut. Anonymkode: 3aaab...849 0 Siter
Fionys Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 2 timer siden, stjernestøv skrev: Hva er best av å ta latuda og xeplion? Stemmen i hodet forsvant i går, noe jeg syns er veldig rart men det var godt å bli kvitt den. Men lurer på hvorfor den forsvant, sykepleieren mente det kunne ha med fluoxetin å gjøre. Jeg trappet jo ned til 10 mg, og det hjalp? Rart! Rarheten er nok energier jeg får inn, har oppdaget det. Som når sykepleieren var her i dag, vi gikk rundt sykehuset og jeg ble rar. Han sa det var pga inntrykk,jeg mener det er energier. Uansett jeg blir rar,hadde jo mindre rarhet på xeplion så derfor vurderer jeg det. Kan bli rar av å se tv serier også, for mye lyd kanskje? Føler energiene kommer inn gjennom tv. Skal kanskje snakke med psykiater på fredag, men det er jo ikke sikkert siden stemmen er borte nå. Den onde ånden, og rart den forsvant i går siden jeg var stressa pga været. Hva var årsaken til at du sluttet på Xeplion sist? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Skrevet 16. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør ta det psykiateren skriver ut. Anonymkode: 3aaab...849 Han vil jeg skal ta xeplion. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Skrevet 16. oktober 2018 11 timer siden, Fionys skrev: Hva var årsaken til at du sluttet på Xeplion sist? Ville bli meg selv igjen, og likte ikke de klumpene jeg fikk, ville ned i vekt. 0 Siter
kupton Skrevet 16. oktober 2018 Skrevet 16. oktober 2018 Anbefaler deg å ta Trevicta. Det er det samme som Xeplion, men det holder med en sprøyte hver 3. måned. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Skrevet 16. oktober 2018 22 minutter siden, kupton skrev: Anbefaler deg å ta Trevicta. Det er det samme som Xeplion, men det holder med en sprøyte hver 3. måned. Ja det hadde vært noe for meg, men måtte vel ta xeplion en stund først da? 0 Siter
kupton Skrevet 16. oktober 2018 Skrevet 16. oktober 2018 11 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det hadde vært noe for meg, men måtte vel ta xeplion en stund først da? Mener det er unødvendig om du har brukt Xeplion tidligere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, kupton skrev: Mener det er unødvendig om du har brukt Xeplion tidligere. Ok. Skal si det til psykiateren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.