Gå til innhold

Sjekke barna sin mobil

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 10 år. Har merket at humøret hans er ustabilt i det siste. Har spurt han om det er noe som plager han. Han sier nei. 

Jeg sjekket mobilen hans i kveld. Han og ei jente i klassen har sendt mange meldinger til hverandre. Og til å være 10 år så må jeg si at hun er utspekulert. Han sa at han liker henne. Og hun likte han. Men så snudde det. Da skrev hun at hun likte han ikke lengre men at hun likte kompisen. Spurte om sønnen min kunne snakke med kompisen. 

Så gikk det noen uker og hun skrev at hun likte sønnen min. Og han gikk rett i fella. Men etter noen dager skrev hun at hun ikke likte han. Sa også at kompisen var sur på henne og lurte på om sønnen min kunne snakke med han. Sånn har det gått fram og tilbake. 

Hvor mye skal jeg blande meg inn? Vil ikke at gutten skal bli en sånn som lar damene tråkke på han 

Anonymkode: 43206...49c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445416-sjekke-barna-sin-mobil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...