GÃ¥ til innhold

Vil bare dele noe med dere 😃


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg synes bare du er helt utrolig flink og har oppnått tydelig å komme videre med deg selv. Det er forferdelig hardt press overalt i dag tror jeg i arbeidslivet. Tør ikke tenke tanken for egen del om det ventet jobb i morgen. Hadde blitt i " helspenn i hue" er jeg redd og overdrevet de mest ubetydelige ting. Vært nok et " sosialt selvmord" som juristene humrer av i sine sammenkomster kanskje.

Anonymkode: 8c8cb...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bare du er helt utrolig flink og har oppnått tydelig å komme videre med deg selv. Det er forferdelig hardt press overalt i dag tror jeg i arbeidslivet. Tør ikke tenke tanken for egen del om det ventet jobb i morgen. Hadde blitt i " helspenn i hue" er jeg redd og overdrevet de mest ubetydelige ting. Vært nok et " sosialt selvmord" som juristene humrer av i sine sammenkomster kanskje.

Anonymkode: 8c8cb...a2b

Takk. Gjør så godt jeg kan. Vil fremover, men det er en lang og tøff vei å gå. Er veldig fornøyd med å ha erfart at angstens bur kan sprenges. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må finne sin vei i dag, sånn tror jeg også at det er ja. Synes iallefall det virker som du jobber bra fremover og går så absolutt foran med et godt eksempel til etterfølgelse for alle. 😊

Anonymkode: 8c8cb...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Idag utsatte jeg meg for betydelig angst igjen.. jeg ville feige ut men mobiliserte viljekraften og stålsette meg. Jeg så jo for seg hvor ille det kom til å gå, men nok en gang gikk det mye bedre enn ventet og ikke slik jeg forventet.

Det går for øvrig utrolig bra på jobb, den angsten er nok overvunnet for godt, noe jeg trodde var umulig i den situasjonen med 30-40 ulike personer og sterke personligheter å forholde seg til hver eneste dag.

Det nytter å trene :) 

Jeg har ikke vært så flink til andre ting i det siste, det har liksom ikke gått min vei, så jeg er glad for at jeg klarte å gjennomføre angstsituasjonen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MxxM skrev:

Idag utsatte jeg meg for betydelig angst igjen.. jeg ville feige ut men mobiliserte viljekraften og stålsette meg. Jeg så jo for seg hvor ille det kom til å gå, men nok en gang gikk det mye bedre enn ventet og ikke slik jeg forventet.

Det går for øvrig utrolig bra på jobb, den angsten er nok overvunnet for godt, noe jeg trodde var umulig i den situasjonen med 30-40 ulike personer og sterke personligheter å forholde seg til hver eneste dag.

Det nytter å trene :) 

Jeg har ikke vært så flink til andre ting i det siste, det har liksom ikke gått min vei, så jeg er glad for at jeg klarte å gjennomføre angstsituasjonen i dag. 

Gratulerer, bra jobb 😊  Det motiverer å jobbe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MxxM skrev:

Idag utsatte jeg meg for betydelig angst igjen.. jeg ville feige ut men mobiliserte viljekraften og stålsette meg. Jeg så jo for seg hvor ille det kom til å gå, men nok en gang gikk det mye bedre enn ventet og ikke slik jeg forventet.

Det går for øvrig utrolig bra på jobb, den angsten er nok overvunnet for godt, noe jeg trodde var umulig i den situasjonen med 30-40 ulike personer og sterke personligheter å forholde seg til hver eneste dag.

Det nytter å trene :) 

Jeg har ikke vært så flink til andre ting i det siste, det har liksom ikke gått min vei, så jeg er glad for at jeg klarte å gjennomføre angstsituasjonen i dag. 

SÃ¥ bra :) Synes du er flink jeg :)

Ja, det nytter å trene :)

Jeg trenger pauser innimellom når jeg trener mentalt og tror ikke jeg er alene om det. Ja, det er veldig motiverende å få ting til. For meg er det også motiverende å lese om andre som får ting til. Takk for at du delte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, emilie321 skrev:

SÃ¥ bra :) Synes du er flink jeg :)

Ja, det nytter å trene :)

Jeg trenger pauser innimellom når jeg trener mentalt og tror ikke jeg er alene om det. Ja, det er veldig motiverende å få ting til. For meg er det også motiverende å lese om andre som får ting til. Takk for at du delte :)

Du er kjempeflink. Du står på, jobber bra og lykkes med det du gjør. Fortsett sånn. Ønsker deg lykke til videre på din ferd og en riktig god jul :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Betti 11 skrev:

Gratulerer, bra jobb 😊  Det motiverer å jobbe videre.

Takk. Prøver så godt jeg kan. Meh jeg er ikke flink nok.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MxxM skrev:

Du er kjempeflink. Du står på, jobber bra og lykkes med det du gjør. Fortsett sånn. Ønsker deg lykke til videre på din ferd og en riktig god jul :) 

Takk :)

Håper du også får en hyggelig jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...