AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 Skrevet 1. desember 2018 Jeg synes bare du er helt utrolig flink og har oppnÄtt tydelig Ä komme videre med deg selv. Det er forferdelig hardt press overalt i dag tror jeg i arbeidslivet. TÞr ikke tenke tanken for egen del om det ventet jobb i morgen. Hadde blitt i " helspenn i hue" er jeg redd og overdrevet de mest ubetydelige ting. VÊrt nok et " sosialt selvmord" som juristene humrer av i sine sammenkomster kanskje. Anonymkode: 8c8cb...a2b 0 Siter
Gjest Skrevet 1. desember 2018 Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes bare du er helt utrolig flink og har oppnÄtt tydelig Ä komme videre med deg selv. Det er forferdelig hardt press overalt i dag tror jeg i arbeidslivet. TÞr ikke tenke tanken for egen del om det ventet jobb i morgen. Hadde blitt i " helspenn i hue" er jeg redd og overdrevet de mest ubetydelige ting. VÊrt nok et " sosialt selvmord" som juristene humrer av i sine sammenkomster kanskje. Anonymkode: 8c8cb...a2b Takk. GjÞr sÄ godt jeg kan. Vil fremover, men det er en lang og tÞff vei Ä gÄ. Er veldig fornÞyd med Ä ha erfart at angstens bur kan sprenges. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 Skrevet 1. desember 2018 Alle mĂ„ finne sin vei i dag, sĂ„nn tror jeg ogsĂ„ at det er ja. Synes iallefall det virker som du jobber bra fremover og gĂ„r sĂ„ absolutt foran med et godt eksempel til etterfĂžlgelse for alle. đ Anonymkode: 8c8cb...a2b 0 Siter
Gjest Skrevet 11. desember 2018 Skrevet 11. desember 2018 Idag utsatte jeg meg for betydelig angst igjen.. jeg ville feige ut men mobiliserte viljekraften og stÄlsette meg. Jeg sÄ jo for seg hvor ille det kom til Ä gÄ, men nok en gang gikk det mye bedre enn ventet og ikke slik jeg forventet. Det gÄr for Þvrig utrolig bra pÄ jobb, den angsten er nok overvunnet for godt, noe jeg trodde var umulig i den situasjonen med 30-40 ulike personer og sterke personligheter Ä forholde seg til hver eneste dag. Det nytter Ä trene  Jeg har ikke vÊrt sÄ flink til andre ting i det siste, det har liksom ikke gÄtt min vei, sÄ jeg er glad for at jeg klarte Ä gjennomfÞre angstsituasjonen i dag. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 11. desember 2018 Skrevet 11. desember 2018 12 minutter siden, MxxM skrev: Idag utsatte jeg meg for betydelig angst igjen.. jeg ville feige ut men mobiliserte viljekraften og stĂ„lsette meg. Jeg sÄ jo for seg hvor ille det kom til Ă„ gĂ„, men nok en gang gikk det mye bedre enn ventet og ikke slik jeg forventet. Det gĂ„r for Ăžvrig utrolig bra pĂ„ jobb, den angsten er nok overvunnet for godt, noe jeg trodde var umulig i den situasjonen med 30-40 ulike personer og sterke personligheter Ä forholde seg til hver eneste dag. Det nytter Ă„ trene  Jeg har ikke vĂŠrt sĂ„ flink til andre ting i det siste, det har liksom ikke gĂ„tt min vei, sĂ„ jeg er glad for at jeg klarte Ă„ gjennomfĂžre angstsituasjonen i dag. Gratulerer, bra jobb đ Det motiverer Ă„ jobbe videre. 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. desember 2018 Skrevet 11. desember 2018 12 minutter siden, MxxM skrev: Idag utsatte jeg meg for betydelig angst igjen.. jeg ville feige ut men mobiliserte viljekraften og stÄlsette meg. Jeg sÄ jo for seg hvor ille det kom til Ä gÄ, men nok en gang gikk det mye bedre enn ventet og ikke slik jeg forventet. Det gÄr for Þvrig utrolig bra pÄ jobb, den angsten er nok overvunnet for godt, noe jeg trodde var umulig i den situasjonen med 30-40 ulike personer og sterke personligheter Ä forholde seg til hver eneste dag. Det nytter Ä trene  Jeg har ikke vÊrt sÄ flink til andre ting i det siste, det har liksom ikke gÄtt min vei, sÄ jeg er glad for at jeg klarte Ä gjennomfÞre angstsituasjonen i dag. SÄ bra Synes du er flink jeg Ja, det nytter Ä trene Jeg trenger pauser innimellom nÄr jeg trener mentalt og tror ikke jeg er alene om det. Ja, det er veldig motiverende Ä fÄ ting til. For meg er det ogsÄ motiverende Ä lese om andre som fÄr ting til. Takk for at du delte 0 Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 10 timer siden, emilie321 skrev: SĂ„ bra Synes du er flink jeg Ja, det nytter Ă„ trene Jeg trenger pauser innimellom nĂ„r jeg trener mentalt og tror ikke jeg er alene om det. Ja, det er veldig motiverende Ă„ fĂ„ ting til. For meg er det ogsĂ„ motiverende Ă„ lese om andre som fĂ„r ting til. Takk for at du delte Du er kjempeflink. Du stĂ„r pĂ„, jobber bra og lykkes med det du gjĂžr. Fortsett sĂ„nn. Ănsker deg lykke til videre pĂ„ din ferd og en riktig god jul  0 Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 (endret) 11 timer siden, Betti 11 skrev: Gratulerer, bra jobb đ Det motiverer Ă„ jobbe videre. Takk. PrĂžver sĂ„ godt jeg kan. Meh jeg er ikke flink nok. Endret 12. desember 2018 av Gjest 0 Siter
emilie321 Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 1 time siden, MxxM skrev: Du er kjempeflink. Du stĂ„r pĂ„, jobber bra og lykkes med det du gjĂžr. Fortsett sĂ„nn. Ănsker deg lykke til videre pĂ„ din ferd og en riktig god jul  Takk HĂ„per du ogsĂ„ fĂ„r en hyggelig jul 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.