Gå til innhold

Trening uke 46


påskelilje

Anbefalte innlegg

Er ikke kommet helt i rute igjen når det gjelder trening (etter ryggsjauen), men jeg prøver å være litt aktiv hver uke:

Onsdag: Fin tur i skogen tidlig ettermiddag, delvis kupert terreng,  6 km.

Søndag: 5,5 km i skogen, kupert terreng + 2000 meter brystsvømming på 59.20 :D Har ikke svømt på mange måneder, så det var jeg fornøyd med!

Tar litt styrkeøvelser for rygg og mage innimellom, men merker at nå når ryggen er god igjen, er det fort å glemme det.... Burde nok hatt faste tidspunkt, slik at jeg ikke sluntrer unna....

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir jo stort sett repeat, så skriver ikke så ofte. Tre ganger på treningssenter (dels spinning/intervall og dels styrke), og turer i helgen. Kort tur lørdag og relativt langt (15 km.) søndag. Men rolig tempo, mer kos i det fine været enn trim. Og innom en stue for påfyll av rikelig mengde kalorier :P .

 

God bedring med ryggen, veldig kjedelig å slite med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Blir litt repeat her også. Det ble bare én joggetur sist uke, så jeg sliter litt med å holde dampen oppe der.

Har fått mye mer fokus på styrketreningen etter at vi fikk med oss en som har drevet idrett på topp nasjonalt nivå. Mange nye øvelser og annet opplegg. Mye hardere opplegg enn jeg er vant til. Det gir fremgang også, og det er alltid gøy. Kona gir streng beskjed om at jeg ikke må få bole/broilerkropp, men det skjer nok ikke over natta uansett.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...