AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 Fins det medisiner som kan fjerne avhengighet? Jeg blir så avhengig av ting ( ulikt fra gang til gang, men aldri rusmidler) Når jeg først er blitt avhengig av noe, så blir det altoppslukende og jeg blir utmattet av det. Det forstyrrer i stor grad hverdagen min og det hadde vært godt om noen medisin kunne ha hjulpet. Anonymkode: 50e06...746 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 Hvis det er en tvangs-greie, kunne SSRI kanskje hjelpe. Men avhengighet generelt blir nok lettest å takle igjennom terapi. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 SSRI eller en opioidantagonist som naltrekson er medikamenter som muligens kan hjelpe, men førstevalg i behandling for dette bør være psykoterapi. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 2 timer siden, FjellOgDalar skrev: Hvis det er en tvangs-greie, kunne SSRI kanskje hjelpe. Men avhengighet generelt blir nok lettest å takle igjennom terapi. Er det en spesiell type ssri som hjelper mot dette eller gjelder det generelt alle typer? Anonymkode: 50e06...746 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, motorPrøysen skrev: SSRI eller en opioidantagonist som naltrekson er medikamenter som muligens kan hjelpe, men førstevalg i behandling for dette bør være psykoterapi. Jeg har forsøkt både psykoterapi og ssri uten hell og begynner å bli nokså desperat etter å finne en måte å takle det på. Anonymkode: 50e06...746 0 Siter
kupton Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 Jeg tror ikke det finnes medisin mot dette. Jeg tror det er et personlighetstrekk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 40 minutter siden, kupton skrev: Jeg tror ikke det finnes medisin mot dette. Jeg tror det er et personlighetstrekk. Uff, men tror du at det finnes terapiformer som kan hjelpe på dette? Anonymkode: 50e06...746 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 Jeg tror på støttesamtaler av psykiater men det tror jeg er vanskelig å bli henvist til i dag. Alt er ikke så lett når ressursene ikke strekker til. Anonymkode: a592e...1b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 Skrevet 4. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror på støttesamtaler av psykiater men det tror jeg er vanskelig å bli henvist til i dag. Alt er ikke så lett når ressursene ikke strekker til. Anonymkode: a592e...1b3 Det tror jeg også kan være til hjelp. Anonymkode: 50e06...746 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.