Gå til innhold

Store smerter i korsryggen/bekkenet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jente 19 år
Sliter med store smerter i bekkenet. kjennes ut som noen slår meg der, og det dunker når jeg ligger helt stille og slapper av. Det gjør så grusomt vondt at jeg sliter med å sove. Det er itillegg veldig ømt når jeg kjenner der.

Har heller ikke vært gravid.

Har slitt med dette i et halvt år, samt kjent underlivsplager, så jeg har jo alltid trodd der var noe galt med livmora ellernoe sånt. Har vært hos både urolog og gynekolog for utredning, men alt ser jo så bra ut.. kjenner jeg begynner å stresse når til og med legen er usikker på hva han skal gjøre nå.

Var hos en personlig trener for noen uker siden, han kommenterte at hoftene mine var skjeve når jeg gjør forskjellige øvelser, og jeg burde dra til lege for å rette dette opp.Tro om dette kan være årsaken til smertene? 

Anonymkode: 46b35...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...