Gå til innhold

Hvor mye veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veier 63,2 kg , og er 166 høy. Har lagt på meg 4 kg på et halvt år. Og det kjennes på kroppen. Jeg trener og er aktiv, men jeg reduserte litt av treningen siste halvåret, og det ga disse resultatene desverre. 

Hvor høy er du og hvor mye veier du? Trener du mye? Hvorcdan lever du innen kosthold? 

Anonymkode: 5d6fc...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

170 høy og 115 kg. Er aktiv på jobb og mosjonerer/går turer innimellom, men trener ikke. 

Er for sløv med godsaker, er vel der problemet ligger. Spiser ikke så mye, men kan spise sunnere. 

Anonymkode: 80ccc...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kg mer enn jeg egentlig er komfortabel med. Liten vits å slanke seg de kommende 3 ukene, men jeg skal prøve ikke å stupe alt for hardt ned i diverse godteskåler og kakefat + prøve å være mer i aktivitet i julen (satser på finvær!) og håper jeg klarer å ta meg selv kraftig i nakken på nyåret.

Konkrete tall er ikke så viktig, jeg er såpass liten (mye lavere enn deg) at selv om vekt-tallet ikke er så høyt som er det for høyt for meg, jeg ligger på over normalvektig bmi for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg befinner meg i øvre del av normalvekt-området. Kiloene er uheldig fordelt, så fasongen er ikke noe å skryte av. Men etter nesten 60 år har jeg vent meg til det. Kroppen min fungerer, så jeg får bare leve med at den er rett og fasongløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altfor stor, men jobber med saken. I desember har jeg "fri", men skal selvfølgelig prøve og ikke gå opp for mye nå i desember.  I januar starter jeg på ny med skjerpings. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg er altfor stor, men jobber med saken. I desember har jeg "fri", men skal selvfølgelig prøve og ikke gå opp for mye nå i desember.  I januar starter jeg på ny med skjerpings. 

Jeg skal begynne å jobbe med saken også. Jeg trener, men mulig pga reduksjon innen trening så har jeg gått opp noen kilo. Men det er ofte sånn. Trener man mye og plutselig reduserer til litt mindre trening så går man plutselig opp, og magen blåser seg opp... Ikke bra, men skal jobbe med saken. :) 

Anonymkode: 5d6fc...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

164 cm. 56 kg.

Trener du mye?

Vanligvis trener jeg tre til fem økter i uka. Vært deprimert en stund nå, så nå er det 1-2 økter i uka. En blanding av styrke og løping. Trener ganske hardt. 60-90 minutter per økt.

Hvordan lever du innen kosthold?

Jeg har spist plantebasert i snart tre og et halvt år, og er veldig fornøyd med det. Lager det meste fra bunnen av. Spiser godteri i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171 cm høy og veier 60-62 kg. Løper fire ganger i uka og spiser helt vanlig mat, men er forsiktig med dessert/kaker og spiser aldri godteri. Jeg er veldig glad i grønnsaker og salat, men spiser også mye pasta og poteter. Biff og tunge kjøttmåltider er jeg ikke så begeistret for, foretrekker mat av typen forretter og småretter.

Og så er jeg veeeeldig glad i øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm, 58 kg her om dagen. Et par kg mer enn i sommer. Viktig å ha et ekstra spekklag på vinteren, så man ikke fryser så lett :D Det kan hende det skyldes litt magemuskler også. De får kjørt seg litt etter at jeg plutselig fikk "trekkhund".

Jeg mener at jeg ikke trener, andre er ikke helt enig med meg. Går rundt 1 mil hver dag, i varierende skogsterreng.

Lever ganske usunt egentlig. Det er viktigere at jeg spiser enn hva jeg spiser. Jeg spiser ikke godteri hver dag, stort sett bare i helgene, og da er det som regel potetgull det går i. Ikke at det er så slankende da, men sikkert bedre enn søtt kliss. Har aldri fisk til middag, men spiser makrell i tomat hver dag og det er tydeligvis nok til å ikke få D-vit.mangel på vinteren. Aldri vært så opptatt av mat egentlig. Det skal være enkelt og spiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 10.12.2018 den 7.59, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 63,2 kg , og er 166 høy. Har lagt på meg 4 kg på et halvt år. Og det kjennes på kroppen. Jeg trener og er aktiv, men jeg reduserte litt av treningen siste halvåret, og det ga disse resultatene desverre. 

Hvor høy er du og hvor mye veier du? Trener du mye? Hvorcdan lever du innen kosthold? 

Anonymkode: 5d6fc...24a

77,5 kg  166 cm

Anonymkode: 29782...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...