Gå til innhold

Syltynn 11/12 åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitat

Gutten min på 11/12 år bekymrer meg mtp hans lave vekt . Han veier knappe 35 kg og er 160 cm. Han har fått utskrift fra helsestasjon der det viser at han er undervekt grad to. Tok med dette til legen og hun ville knapt sende henvisning til spesialist. Når hun endelig fikk gjort det , ble t avslag grunnet : ikke syk. Vi ønsket så veldig gjerne å få næringsdrikker på blå resept.  vet at d hjelper mange

noen innspill hadde vært flott:))

 

Anonymkode: 7d888...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutten min på 11/12 år bekymrer meg mtp hans lave vekt . Han veier knappe 35 kg og er 160 cm. Han har fått utskrift fra helsestasjon der det viser at han er undervekt grad to. Tok med dette til legen og hun ville knapt sende henvisning til spesialist. Når hun endelig fikk gjort det , ble t avslag grunnet : ikke syk. Vi ønsket så veldig gjerne å få næringsdrikker på blå resept.  vet at d hjelper mange

noen innspill hadde vært flott:))

Poenget er jo guttens allmenntilstand. Hva spiser han i løpet av en dag? Er han frisk og rask? Fornøyd og blid? Eller går han rundt som en blek skygge og ikke orker å gjøre noe? Noen er rett og slett syltynne fra naturens side uten at det er noe galt, spesielt før puberteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...