Gå til innhold

Hvor er bruker @gargamel blitt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke sett han på en stund? En aktiv bruker i treningstråder osv.. @Gargamel. Er han fortsatt aktiv på forumet? Han skrev mye fornuftig i innlegg.

Anonymkode: dd704...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 8.1.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett han på en stund? En aktiv bruker i treningstråder osv.. @Gargamel. Er han fortsatt aktiv på forumet? Han skrev mye fornuftig i innlegg.

Anonymkode: dd704...5ed

Og hvor har det blitt at ISW?

Alle de normale forsvinner...

Anonymkode: e886a...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor har det blitt at ISW?

Alle de normale forsvinner...

Anonymkode: e886a...d27

Bare oss gærne igjen 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor har det blitt at ISW?

Alle de normale forsvinner...

Anonymkode: e886a...d27

Han er her fortsatt !

28 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hvis man får påtrengende meningsløse tanker tilsynelatende uten grunn er det nesten garantert tvangstanker. Altså hvis du er sammen med noen du er glad i og får tanker om å slå de, eller får tanker om å hoppe foran toget selv om du synes livet er greit. Men egentlig spiller det ikke noen rolle hva slags tanker det er. Tanker er uansett ikke farlige.

Anonymkode: ee416...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor har det blitt at ISW?

Alle de normale forsvinner...

Anonymkode: e886a...d27

Jepp.. @Gargamel er en savnet bruker for meg her inne. Han skrev mye bra og fornuftig.

Det er egentlig godt å ta en pause fra forum iblant. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett han på en stund? En aktiv bruker i treningstråder osv.. @Gargamel. Er han fortsatt aktiv på forumet? Han skrev mye fornuftig i innlegg.

Anonymkode: dd704...5ed

Han lever i beste velgående. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, alt er i orden og vel så det. Tenkte bare at jeg og DOL trengte en liten pause fra hverandre.

Godt å se deg, Gargamel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2019 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Og hvor har det blitt at ISW?

Alle de normale forsvinner...

Anonymkode: e886a...d27

ISW er vel fortsatt innom titt og ofte på psykiatri-forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, alt er i orden og vel så det. Tenkte bare at jeg og DOL trengte en liten pause fra hverandre.

Godt å se at du har det bra. Hehe det er vel slik med dette forumet at vi er blitt som en gruppe med folk. Og når noen forsvinner så lurer vi på hva som skjedde. Og tilslutt så satt vi gærne her inne igjen... haha. 

Veldig fint å høre at alt er i orden. Jeg tenker på det samme selv. Altså at det kan være greit med litt pause fra DOL. Jeg forsøker å ikke være så aktiv her inne. Men jeg blir nok mer aktiv enn jeg ønsker å bli. 

Du ble ihvertfall savnet her inne :) . Du skriver alltid veldig fornuftig og bra. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...