Gå til innhold

116 kroner frem til mandag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg at du allerede har handlet. Men sånn til senere. Har du havregryn og saft er det bare å koke gryna i vann og ha en skvett med saft oppi. Saftsuppe tror jeg mamma kalte det. Hender jeg spiser det når jeg er på telttur. Kommer kanskje litt an på hvordan saft du har da. Vet ikke om det funker så godt med appelsinsaft f.eks. Kjøttdeig koster ca 35 kr (kylling- eller svinekjøttdeig er sikkert billigere) og det holder til to middager når man er alene. En boks tomatpuré til 5 kr, krydder og litt meljevning er alt man trenger for å lage pastasaus. Rema har fiskegrateng til 10-11 kr. Nok til en person dersom man ikke har tilbehør til. Kneippbrød er billig og et brød bør vel holde hele helga. Så kan man kjøpe et spann med syltetøy til nesten ingenting. Der er riktig nok omtrent bare sukker, men det funker når man har lite penger og varer veldig lenge. Husker ikke helt hva det koster. Rundt 20 kr kanskje. Da har du mat til hele helga og syltetøy i en evighet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på skinke, men endte med pølse. Men tunfisk .. Nei det våger jeg ikke å forsøke meg på for det kan ødelegge helgen :D 

Anonymkode: 60fce...c37

Ha ha, det hadde jeg kjøpt om jeg hadde så lite penger, men så synes jo jeg det er godt sammen med hakkede tomater og spagetti med pepper på. 

Koster vel toppen en 5 -er for tunfisk i vann. Dessuten er det mye sunnere enn pølser. 

Men det hjelper jo lite hvis ikke du liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ha ha, det hadde jeg kjøpt om jeg hadde så lite penger, men så synes jo jeg det er godt sammen med hakkede tomater og spagetti med pepper på. 

Koster vel toppen en 5 -er for tunfisk i vann. Dessuten er det mye sunnere enn pølser. 

Men det hjelper jo lite hvis ikke du liker det :)

Hehe ja dårlig mat gjør en lettere sint og sur. Spagetti er faktisk både godt og billig.  Og det er mye typer kjøtt/grønnsaker en kan bruke i spagetti. :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...