Gå til innhold
AnonymBruker

Usymmetrisk ansikt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er en mann på 21 år som sliter med et usymmetrisk ansikt. Venstre siden er jeg veldig fornøyd med. Den er definert og markert. Høyre siden derimot er preget av bollekinn, løs hud og mye fett i kinnene. Jeg føler dette er veldig ødeleggende for mitt utseende. Jeg er litt sent utviklet og har ventet på at ansiktet mitt skulle utvikle seg, men det ser ikke slik ut dessverre. Ingen av mine foreldre har dette problemet. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med dette?

Anonymkode: 5e5eb...b15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med dette?

Beste er nok å lære seg å akseptere det :-) 

Anonymkode: 11a4f...60a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frosken
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en mann på 21 år som sliter med et usymmetrisk ansikt. Venstre siden er jeg veldig fornøyd med. Den er definert og markert. Høyre siden derimot er preget av bollekinn, løs hud og mye fett i kinnene. Jeg føler dette er veldig ødeleggende for mitt utseende. Jeg er litt sent utviklet og har ventet på at ansiktet mitt skulle utvikle seg, men det ser ikke slik ut dessverre. Ingen av mine foreldre har dette problemet. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med dette?

Hvordan oppfatter andre ditt utseende? Synes de at asymmetrien er påfallende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zlatan

Har ikke snakket om dette med noen. Jeg bryr meg ikke særlig om hvordan andre oppfatter det, men at jeg selv er fornøyd. Jeg har bestemt meg for at jeg vil gjøre noe med dette, og lurer på behandlinger som er mulig for dette problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frosken
2 minutter siden, Zlatan skrev:

Har ikke snakket om dette med noen. Jeg bryr meg ikke særlig om hvordan andre oppfatter det, men at jeg selv er fornøyd. Jeg har bestemt meg for at jeg vil gjøre noe med dette, og lurer på behandlinger som er mulig for dette problemet?

Det vil være lurt å starte med å sjekke om også andre oppfatter ansiktet ditt som asymmetrisk. Dersom du ikke vil spørre noen av de du omgås i hverdagen, så kan du spørre fastlegen din. Ikke rent sjelden, så utvikler mennesker i din alder en form for feilforestillinger om eget utseende. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zlatan

Det er veldig lett å se at jeg har mye større bollekinn på den andre siden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Virker som at du er veldig bestemt på at du vil fikse det. Jeg vil anbefale å høre med fastlegen din hvilken behandling som anbefales og ta det derifra. Leger vet som regel best når det kommer til slike ting.

Anonymkode: 9a6d9...477

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden