AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 Skrevet 10. februar 2019 Jeg liker alle disse store samgerene som synger " hurt by love". Eks. Nick Love, Elvis Prestley, Barbra Straysand,Tor Endresen, Jonny Logan, Pavarotti og også mye annet Det kan nevnes så veldig mange føler jeg. Det var helst i ungdommen jeg satt på gulvet med hodetelefoner og hørte musikk i timevis. Nå er det mere radiolytting litt sporadisk ettersom tid og stemning og behov. Men det ville være helt feil å si annet enn at musikk betyr mye også for meg. Hva synes du om av musikk? Anonymkode: da5b6...ea9 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 11. februar 2019 Skrevet 11. februar 2019 Prog. Dream Theater, Ayreon, eldre spoc´s beard, Focus, Marillion, Flower Kings, Transatlantic... Så er det jo litt de jeg vokste opp med da. Guns´n og Metallica, hvor jeg befant meg i Metallica-leiren. Megadeth, Gary Moore, Judas Priest, Def Lepard, Maiden. Så er det mye flott klassisk musikk. Mitt favorittverk er trolig Bilder Fra En Utstilling av Mussorgsky. Jeg hørte Andsnes framføre det i Konserthuset en gang. Helt magisk. Han uttalte i et intervju at det verket var noe av den villeste musikken som noen gang er skrevet. Jeg er tildels enig med han. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 Skrevet 11. februar 2019 Alt mulig. Anonymkode: 17d9f...7a8 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 11. februar 2019 Skrevet 11. februar 2019 Jeg hører mest på metal. Type black, thrash og death metal. Utover det liker jeg noe neo-folk, noe goth og noe rock. Det verste jeg vet er rap /hip hop. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 Skrevet 11. februar 2019 lyse jentestemmer og rytme fokus Kan være pop edm eller nightcore el.l Hvordan det går an å ikke like slikt vet jeg ikke, men 99.99% hater nightcore av en eller annen merkelig grunn Anonymkode: 8dc07...f38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 Skrevet 11. februar 2019 Liker bare kvalitetsmusikk, uansett sjanger. Anonymkode: 21980...ba3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 Skrevet 11. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker bare kvalitetsmusikk, uansett sjanger. Anonymkode: 21980...ba3 Hvordan definerer du "kvalitetsmusikk"? Hvordan skiller den seg ut fra annen musikk ? Mener du kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk ? Anonymkode: 8dc07...f38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 Skrevet 11. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan definerer du "kvalitetsmusikk"? Hvordan skiller den seg ut fra annen musikk ? Mener du kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk ? Anonymkode: 8dc07...f38 Ja, rart det alltid er sånn i praksis. Anonymkode: 21980...ba3 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 (endret) Jeg kan høre alt fra denne til Alan Walker. Veldig ulik musikk Endret 12. februar 2019 av Thebutterfly 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 12. februar 2019 Skrevet 12. februar 2019 (endret) Endret 12. februar 2019 av Thebutterfly 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.