Gå til innhold

Ukas trening - uke 6


påskelilje

Anbefalte innlegg

Var på reise med jobben man-ons, men det er vel ingen unnskyldning for manglende styrketrening...?!

Vel - noe sunn bevegelse ble det likevel:

Mandag: 3 km rask gange

Tirsdag: 4 km rask gange

Torsdag: Gikk 3,5 km til jobb, rask gange

Fredag: Gikk 7 km til jobb, og 3 km hjem, rask gange.

Lørdag ble sløvedag (med unntak av rengjøring og et ærend på stappfullt kjøpesenter (grusomt,  ble helt matt...) - søndagen gikk i et med mange ting som skjedde - men ingen trening... 😐

Ligger litt bakpå med styrketreningsplanen min :- P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg kjenner at jeg har lite lyst til å svare på hvordan forrige uke var, men jeg må vel 🙂

4, 5 km på kvelstur på mandag og ellers null trening. Ja bortsett fra den halvtimen med gåtur mellom jobb og togstasjon da tur / retur. 

Til mitt forsvar: Forrige uke var den uka jeg kaller helvetesuka på jobb. Kom hjem sent hver dag og manglet motivasjon til å dra ut for å trene igjen når jeg endelig var hjemme. 

Så kom helga og de to eldste « barna» mine var kommet hjem på besøk i helga og de har jeg ikke sett siden jul, så brukte mye tid på dem og mine foreldre og svigerforeldre siden det var morsdag også. 

MEN nå er jeg i gang igjen. Kom akkurat hjem fra trening nå. Det er så deilig etterpå og nå skal jeg dusjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å være med på disse trådene igjen :) Det har ikke blitt så mye aktivitet på meg, men ønsker å komme igang igjen. 

Forrige uke gjorde jeg noen styrkeøvelser i  ca. 20 minutter på onsdagsettermiddag og lørdag morgen. Jeg har ikke så mye erfaring med det, men fant noen videoer på youtube med korte nybegynnerprogram. Det er ikke lett med det enorme tallet på program som ligger på nett, men får bare prøve meg frem :) 

Gleder meg også til våren igjen, når det blir lettere å gå turer i marka :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det har vært travelt på kveldene, men fikk til 5 km på tredemølle pluss en liten skitur. To små økter med styrketrening også.

Jeg skjønner at det ikke ser så ille ut, men øktene er verken lange eller harde. Jeg tror en dame som drar 2x på 3T f.eks har trent mer enn meg. 

Nå er jeg forkjølet og frykter verre statistikk denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...