Gå til innhold

Noen som skal ned i vekt her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Thebutterfly

Jeg ønsker å gå litt ned men jeg aksepterer vekten min. Jeg er 63,8 kg. Har lagt på meg etter at jeg kuttet litt ned på treningen. Men jeg kommer kun til å trene litt og være litt i aktivitet. Blir ingen direkte slankekur ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal ned 30-40 kg. Begynte etter sommerferien i fjord. Har gått ned 12,5 kg. Satser på forsiktig men forhåpentlig permanent nedgang.

Anonymkode: d71c0...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestandig litt ned i vekt, men det skjer aldri 😳. Vet jo i teorien hva som skal til, men er for glad i å kose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg skal masse ned i vekt, har gått ned 1,5 kilo siden mandag. Uff det virker uoverkommelig men får ta tiden til hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil ned i vekt.

Fra det største jeg har veid, så har jeg pr. i dag gått ned 17 kg, men bør ned 25 kg til. For noen år siden gikk jeg ned 40 kg, men raste så opp igjen 30 kg.

Har nå begynt å gå litt ned igjen, men det er vanskelig. Er jo sulten stort sett hele tiden, noen ganger så jeg blir uvell.

Det var etter jeg begynte med medisiner i sin tid at jeg gikk opp så mye, men må desverre ha de medisinene for å være friskest mulig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skulle gjerne gjort det. Enkelte mener jo vi blir hva vi spiser. Jeg har et veldig dårlig forhold til mat føler jeg selv. Men ser helt klart at alle de viktige indre organer også i min kropp ville det om ikke annet betydd mye for. De er sikkert omkranset av fett.Men jeg har prøvet så mange ganger tidligere uten at det nyttet og nå har jeg ikke de nærmeste til å støtte moralsk lenger.

Det er grønnsaker og frukt som gjelder etter hva jeg har forstått. Men er dere ikke litt engstelige for at det kan bli ubalanse når det gjelder mineraler, jord og vitaminer og noe trenger kroppen av ren energi også vel.? Ikke så lite heller. For å opprettholde forbrenningen i kroppen og forhindre fullstendig forstoppelse i magen?

Men det hadde vært fint å kunne bruke gamle klær i mindre størrelse og føle seg sunnere. Men slik jeg tenker er at mine gener bare er slik og det er lite å gjøre ved. Men her er sikkert mye penger å spare med mindre matinnkjøp selv om jeg stort sett bare handler når er gode tilbud nå.

Anonymkode: 44c1b...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 10 kg og prøver å gå ned 5 kg til før jeg skal på ferie.  Dvs. Jeg veier meg ikke så ofte, men skriver opp alt jeg spiser og teller kalorier, 1200 om dagen.  Så da får jeg se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dorthe skrev:

Jeg har gått ned 10 kg og prøver å gå ned 5 kg til før jeg skal på ferie.  Dvs. Jeg veier meg ikke så ofte, men skriver opp alt jeg spiser og teller kalorier, 1200 om dagen.  Så da får jeg se hvordan det går.

Jeg fatter ikke hvordan en kan leve på 1200 kalorier, det hadde iallefall ikke jeg greid. Du er flink!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg fatter ikke hvordan en kan leve på 1200 kalorier, det hadde iallefall ikke jeg greid. Du er flink!

 

Dette med antall kalorier... nei det har jeg aldri hatt tellingen på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg fatter ikke hvordan en kan leve på 1200 kalorier, det hadde iallefall ikke jeg greid. Du er flink!

 

Ikke bearbeidet mat, mye fisk og kun rent kjøtt og masse grønnsaker.  Havregrøt til frokost og brødskiver ellers.  Det går greit 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
16 timer siden, Xtra skrev:

Jeg skal bestandig litt ned i vekt, men det skjer aldri 😳. Vet jo i teorien hva som skal til, men er for glad i å kose meg.

Haha :D Samme her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg vil jo alltid egentlig veie ca 5 kilo mindre enn det jeg gjør - men jeg har nok litt for liten viljestyrke til å gjøre noe med det. Er i perioder flink til å trene, men det gir lite utslag på vekta. I vinter har jeg droppet begge deler - ikke trent og ikke tenkt på slanking - og vekta holder seg ganske konstant :-O

Nå er planen å få begynt å løpe igjen, og sykle til jobb hvis ryggen holder. Men siden trening ikke gir noe særlig utslag på vekta, så har jeg ikke så himle tro på at vekta reduseres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 7.41, påskelilje skrev:

Jeg vil jo alltid egentlig veie ca 5 kilo mindre enn det jeg gjør - men jeg har nok litt for liten viljestyrke til å gjøre noe med det. Er i perioder flink til å trene, men det gir lite utslag på vekta. I vinter har jeg droppet begge deler - ikke trent og ikke tenkt på slanking - og vekta holder seg ganske konstant 😮

Nå er planen å få begynt å løpe igjen, og sykle til jobb hvis ryggen holder. Men siden trening ikke gir noe særlig utslag på vekta, så har jeg ikke så himle tro på at vekta reduseres...

Jeg er på samme sted- ønsker å gå ned ca. 5 kg, men så var det den viljestyrken, ja! Jeg vurderer nå å kjøre 5-2 dietten (til Michael Mosley)i noen uker, og se om det gir resultater...I tillegg skal jeg bevege meg mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...