Gå til innhold

Ukas trening, uke 8


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Mandag : Kveldstur 4,7 km. Droppet heisen. 9 etasjer med trapper . 

Tirsdag : Trening på treningssenter. 30 min på tredemølle i oppoverbakke. 30 min styrke. 9 etasjer x 2  med trapper. 

0nsdag : nøyaktig det samme som tirsdag. 

Deretter ble det ikke noe mer grunnet diverse ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt bedre enn forrige uke 😁, men begge de to venninnene jeg skulle treffe og gå på tur med, var ikke i form, så det ble kjasing inne i stedet de to dagene...

Litt  styrketreningsøvelser nesten hver dag, men ikke hele økter. I tillegg gjorde jeg dette:

Torsdag: halvannen time med litt fysisk jobbing ute og rolig tur + en rask gåtur om kvelden på ca 5 km.

Lørdag: 1,5 time med stalljobbing + en rask  gåtur (etter en travhest.. ) på 5 km.

Søndag: To turer i skogen, først alene 4 km, så sammen med venner 8 km. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg fikk til to styrketreningsøkter, en joggetur på 5 km og en på 8 km pluss en rask gåtur på 6km.

Formen begynner å bli bedre igjen i følge pulsklokka :-)

Mitt langsiktige mål er fortsatt å løpe halvmaraton. I fjor kom det ting i veien absolutt hele tiden. På et tidspunkt vurderte jeg seriøst å fly til Frankrike bare for å få gjort det, men så kom det pinadø noe i veien for det også (bra for miljøet sikkert....). i år har jeg større håp om å få det til i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ski hver dag forrige uke, mest langrenn, men også et par dager slalom. Ingen voldsomme turer, men må kalles bra trim :) 

 

Nå skal jeg omsider i gang med kveldstreningen igjen etter et langt sykdomsfravær - begynner i dag! 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg fikk til to styrketreningsøkter, en joggetur på 5 km og en på 8 km pluss en rask gåtur på 6km.

Formen begynner å bli bedre igjen i følge pulsklokka :-)

Mitt langsiktige mål er fortsatt å løpe halvmaraton. I fjor kom det ting i veien absolutt hele tiden. På et tidspunkt vurderte jeg seriøst å fly til Frankrike bare for å få gjort det, men så kom det pinadø noe i veien for det også (bra for miljøet sikkert....). i år har jeg større håp om å få det til i Trondheim.

Klokt valg.

Jeg har flydd altfor mye det siste året... Har enda to flyturer på planen de to neste månedene, men så får det være slutt på en lang stund. Ungdommene mine er blitt mye mer miljøvennlig og prinsippfaste enn sin gamle mor....

Min plan når det gjelder trening er å gjenoppta løpingen i vår. Nå er det leeeeenge siden forrige løpetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 x på senter og en gå/småjoggetur i marka. 

Ikke kommet i gang denne uka og craver konstant på godteri🤢Har vond hals og, men satser på å få til to økter.

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått betennelse i ei tann og går på pennicillin...så har ikke vært opplagt til noe trening....

Men forhåpentligvis er elendigheten på retur nå, og det blir masse slalåmkjøring de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
15 timer siden, cilie skrev:

2 x på senter og en gå/småjoggetur i marka. 

Ikke kommet i gang denne uka og craver konstant på godteri🤢Har vond hals og, men satser på å få til to økter.

Hvis du fortsatt får til to økter kan du ha god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 2 km. gåing.

Tirsdag: 5 km jogging

Onsdag: 6 km. gåtur

Torsdag 5 km. jogging

Fredag: 5 km gåtur

Lørdag og søndag: nada. 

Lite, men bedre enn uka før. Har lyst til å trene litt styrke, men går ikke på treningssenter og synes det er vanskelig å komme i gang på egenhånd/hjemme. Har også ett lite gjennomtenkt mål om å løpe ett 5 km løp en gang. Uansett lang vei dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2019 den 12.18, Gargamel skrev:

Hvis du fortsatt får til to økter kan du ha god samvittighet.

Takk for det. Har en «inne» så har jeg to dager til å gjøre det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...