Gå til innhold

Ukas trening uke 9


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jepp - nå er jeg frisk igjen og må begynne å røre på meg:

Tirsdag - gikk ca. 4 km av veien hjem og busset resten + 35 min styrke og smidighet

Torsdag - 3,2 km joggetur (!)

Lørdag - vi gikk til og fra butikken i stedet for å ta bilen :) 

Søndag - 8,6 km gåtur

Er fornøyd jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å komme i gang med litt mer høyintensitetstrening, men synes det er noe herk! Denne uka fikk jeg surret meg av gårde til to spinningtimer (hadde planlagt tre, men så var det så fint vær på fredag...).  

Går i det minste en del i hverdagen, denne uka har jeg gått nesten 8 mil - uten å ha gått tur. Det er da noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har hatt innfluensa . Var hjemme fra jobb mandag ,tirsdag og  onsdag . Torsdag var jeg på jobb igjen og den hardeste treniga jeg har fått denne uka er de to etasjene på jobb 😀

Med brystet fullt av slim var det tungt nok, så det ble heis i steden for de 9 etasjene hjemme. 

Nei, dette var ei drittuke og jeg her går det fortsatt i bronkyl og nesedråper . Er sikkelig tungpusts, så jeg vet ikke hvordan neste uke blir heller. Får bare se det an. 

Men vintervekta kryper nedover. Tror jeg har sovet av meg kiloer :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært to ganger på treningssenter. Den første økten var beintøff, mens den andre var den beste siden jeg åpnet abonnementet mitt igjen. Mistenker jeg nøt godt av å ha spist ost og kjeks kvelden før😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har hatt innfluensa . Var hjemme fra jobb mandag ,tirsdag og  onsdag . Torsdag var jeg på jobb igjen og den hardeste treniga jeg har fått denne uka er de to etasjene på jobb 😀

Med brystet fullt av slim var det tungt nok, så det ble heis i steden for de 9 etasjene hjemme. 

Nei, dette var ei drittuke og jeg her går det fortsatt i bronkyl og nesedråper . Er sikkelig tungpusts, så jeg vet ikke hvordan neste uke blir heller. Får bare se det an. 

God bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg startet uka med tannlegebesøk, påvist betennelse i ei tannrot og dermed full pennicillinkur. Var ikke i form til noen trening.

Heldigvis virket pennicillinen,  så vi reiste på ferie 😊 Fredag, lørdag og søndag har jeg rent slalåm, så nå er lårene helt pudding 😀😮😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det var vel 2x styrketrening. 1x 5 km løping, og 1x3km løping på tredemølle. En rolig 10km skitur til slutt. Jeg står på som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det (bare) én tur på treningssenter.

 

Fredag over fire mil på ski i strålende solskinn og nykjørte spor over hvite vidder!  Lørdag noen timer slalom og diverse heving av høyre arm på afterski.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På 4.3.2019 den 10.06, Xtra skrev:

 og diverse heving av høyre arm på afterski.

 

Viktig med styrketrening av armen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 4.3.2019 den 10.06, Xtra skrev:

Her ble det (bare) én tur på treningssenter.

 

Fredag over fire mil på ski i strålende solskinn og nykjørte spor over hvite vidder!  Lørdag noen timer slalom og diverse heving av høyre arm på afterski.

 

😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...