Gå til innhold

Trening uke 13.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Slik ble denne uka

mandag : 7,29 km rask gåtur. 9 etasjer med trapper x 2 + pluss en halvime til og fra jobb.

tirsdag : Treningssenter i 1 time. Halvtime i oppoverbakke på tredemølle. Halvtime styrke. 9 etasjer med trapper x 2 + en halvtime til og fra jobb.

onsdag : ingen trening utenom til og fra jobb, 9 etasjer pluss manualer hjemme. 

torsdag : Treningssenter i en time. Tredemølle i en halvtime og en halvtime styrke + 9 etasjer x 2 + en halvtime til og fra jobb.

fredag: ingenting uten utenom til og fra jobb + 9 etasjer.

lørdag : Litt i overkant av 1 mil rask gåtur.

søndag: 7,75 km rask gåtur.

Hva med dere andre ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint lite, men i går gikk vi til og fra butikken, ble ca. 4 km inkl. labbingen inne på butikken og bar varene hjem i ryggsekk. :)

I dag gikk vi en tur i veldig vekslende vær, sol og snøføyk. 5,2 km på 1 time - ble god og svett faktisk. :) 

Jeg var syk i 2 uker først i februar med en hardnakket luftveisinfeksjon som hang i lenge etter at det verste var over, hostet i 3,5 uke og kroppen var ikke seg selv på enda et par uker, så egentlig er det først den siste uka at kroppen føles helt god igjen - og det er deilig! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lillemus skrev:

Fint lite, men i går gikk vi til og fra butikken, ble ca. 4 km inkl. labbingen inne på butikken og bar varene hjem i ryggsekk. :)

I dag gikk vi en tur i veldig vekslende vær, sol og snøføyk. 5,2 km på 1 time - ble god og svett faktisk. :) 

Jeg var syk i 2 uker først i februar med en hardnakket luftveisinfeksjon som hang i lenge etter at det verste var over, hostet i 3,5 uke og kroppen var ikke seg selv på enda et par uker, så egentlig er det først den siste uka at kroppen føles helt god igjen - og det er deilig! :D 

Snøføyk høres ikke særlig hyggelig ut nå. Her har det vært full vår og sol.

Så godt at du har blitt bra igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke å gå verken langt eller fort, men jeg har greid å trent 2 ganger på treningssenteret.  75 min × 2. Varmer opp på romaskin i 15 min og 60 min styrke. 

Det har vært tungt å komme igang, men har vært veldig godt etterpå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger stort sett på trening tre ganger i uka, så også forrige uke. To ganger styrke og en gang sykkeltur eller lignende. Har allerede trent tre ganger denne uka, så antakelig blir det fire med helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly

Denne uken : mandag 3 km gåing. Tirsdag: 3 km gåing. Onsdag: 3 km gåing. Torsdag: 5 km løping. Fredag 5 km gåing. 

Føler at jeg trener altfor dårlig. Men har ikke vært helt i slag til å trene så langt og mye. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
3 timer siden, Gargamel skrev:

En joggetur på 8 km og 2x styrketrening. Akkurat litt for slapt.

Du er flink som holder ut 8 km. Jeg var flink før men nå blir det slik at jeg holder kun ut i maks 4 km før jeg begynner å gå. Men mulige dårlige sko er med på å gjøre lysten på å løpe mindre. Så skal kjøpe nye joggesko. Skoene mine ser utslitt ut og er utslitt :D . Men uansett viktigste er å holde seg i bevegelse  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Thebutterfly skrev:

Du er flink som holder ut 8 km. Jeg var flink før men nå blir det slik at jeg holder kun ut i maks 4 km før jeg begynner å gå. Men mulige dårlige sko er med på å gjøre lysten på å løpe mindre. Så skal kjøpe nye joggesko. Skoene mine ser utslitt ut og er utslitt :D . Men uansett viktigste er å holde seg i bevegelse  :)

Ja, viktig med gode sko. Det er lurt å sjekke priser på nett også. Ofte er det billigere på nettsiden til xxl enn i selve butikken. I så fall får du varen for nett- prisen. Jeg kvittet meg med et par favorittsko i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...