Gå til innhold

Kommer vergen/fylkesmann til å stoppe drømmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.4.2019 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Jeg har verge pga tidligere mani. Nå har jeg lyst å selge leiligheten min med 2 soverom der jeg leier ut ett, for å kjøpe noe lenger unna byen med flere soverom så jeg får enda mere leieinntekt (jeg styrer den selv). Har jeg håp her?

Anonymkode: 38178...6e8

Er du manisk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg skjønner ikke at noen gidder drive med utleie (i alle fall ikke et rom i samme leilighet som man selv bor!) med mindre man er helt avhengig av pengene man får inn. :) 

For mange er det å bo sammen med andre noe de ønsker. De fleste unge jeg kjenner, foretrekker å bo i  kollektiv fremfor i liten ettromsleilighet hvor de kan bo alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nå sendt forespørsel til utleiemegleren. Kanskje de kan leie ut min 3-roms mot at de finner en liten hybel til meg nærmere marka

Anonymkode: 38178...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå sendt forespørsel til utleiemegleren. Kanskje de kan leie ut min 3-roms mot at de finner en liten hybel til meg nærmere marka

Anonymkode: 38178...6e8

Sikker på at du ikke omvei inni mani? Dette høres ut som et innfall og en dårlig desperat ide syns jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå sendt forespørsel til utleiemegleren. Kanskje de kan leie ut min 3-roms mot at de finner en liten hybel til meg nærmere marka

Anonymkode: 38178...6e8

Lønner det seg med tanke på skatt?

Anonymkode: 1f60c...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lønner det seg med tanke på skatt?

Anonymkode: 1f60c...4c7

Jeg fikk 16.500kr sist jeg leide ut denne leiligheten så det blir jo litt til overs selv om jeg må spare 22% til skatt 

Anonymkode: 38178...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AJP skrev:

Det beste er vel å høre med vergen. Da får du forhåpentligvis svar og slipper å spekulere.

Ja har sendt han Mail, håper å få svar

Anonymkode: 38178...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk 16.500kr sist jeg leide ut denne leiligheten så det blir jo litt til overs selv om jeg må spare 22% til skatt 

Anonymkode: 38178...6e8

Hva skal du bruke 12.000 i måneden til da???

Anonymkode: 1f60c...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du bruke 12.000 i måneden til da???

Anonymkode: 1f60c...4c7

En stor del går til å betale ny hybel ved marka

Anonymkode: 38178...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet med å bytte bydel er at da mister jeg tilbudet ved fact team. Men jeg vil til ny bydel!

Anonymkode: 38178...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestemt meg for å kjøpe leilighet på Lørenskog 

Anonymkode: 38178...6e8

Er du helt sikker på at du ikke er manisk?

Anonymkode: 1f60c...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt sikker på at du ikke er manisk?

Anonymkode: 1f60c...4c7

Jeg vil kjøpe leilighet der fordi jeg elsker en jeg ikke får der og jeg sov ingenting igår, får se om jeg sovner i natt. Tror ikke jeg er manisk enda og blir nok hindret i å bli det pga depot

Anonymkode: 38178...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil kjøpe leilighet der fordi jeg elsker en jeg ikke får der og jeg sov ingenting igår, får se om jeg sovner i natt. Tror ikke jeg er manisk enda og blir nok hindret i å bli det pga depot

Anonymkode: 38178...6e8

Dette høres ikke ut som tidspunktet for å kjøpe leilighet. 

Anonymkode: 3be20...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil kjøpe leilighet der fordi jeg elsker en jeg ikke får der og jeg sov ingenting igår, får se om jeg sovner i natt. Tror ikke jeg er manisk enda og blir nok hindret i å bli det pga depot

Anonymkode: 38178...6e8

Du høres i alle fall ikke ut til å være i vater og jeg håper vergen din synes det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil kjøpe leilighet der fordi jeg elsker en jeg ikke får der og jeg sov ingenting igår, får se om jeg sovner i natt. Tror ikke jeg er manisk enda og blir nok hindret i å bli det pga depot

Anonymkode: 38178...6e8

Trodde du skulle flytte nærmere marka.

Anonymkode: 1f60c...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...