Gå til innhold

Trene før jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Makter du det?

Jeg har et fysisk krevende yrke. Og jeg blir kjempesliten på jobb om jeg trener før jobb. Må alltid ta det etter eller helst når jeg har fridager. Hvordan er det med deg, trening og jobb? 

Anonymkode: 9f31f...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening tidlig på dagen har jeg bare bedrevet som student.

Jeg trener én kveld i uka i vinterhalvåret. I perioden da jeg sykler til og fra jobb, trener jeg ikke i tillegg. Hjemveien er en snau halvtime med nesten bare oppoverbakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har konstant mangel på søvn, så å stå opp tidlig for å trene orker jeg ikke. Men fysisk, om jeg hadde fått tilstrekkelig med søvn, hadde jeg ikke hatt problemer med det.

 

jeg pleier å trene på kvelden, ca to kvelder i uka og på dagtid i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Makter du det?

Jeg har et fysisk krevende yrke. Og jeg blir kjempesliten på jobb om jeg trener før jobb. Må alltid ta det etter eller helst når jeg har fridager. Hvordan er det med deg, trening og jobb? 

Anonymkode: 9f31f...ec0

For noen år siden sto jeg gjerne tidlig opp og gikk eller jogget en tur før jobben. De siste 2-3 årene har jeg ikke orket det, kroppen trenger mer tid på å våkne og blir klar for resten av dagen kjennes det ut som. :) Skylder på alderen jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg trener før jobb, ja. Treningssenter ligger så nært jobben at det knapt koster mer tid enn ren treningstid. Dusjen etter trening blir dagens dusj.

Jeg har ikke fysisk krevende jobb. Da hadde det blitt for tungt med styrketrening rett før. Ellers merker jeg ikke noe problem med det. Blir  verken mer eller mindre trøtt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min ungdom så trente jeg på morgenen 3 dager i uka og så på kvelden igjen, men da gikk jeg på skole + at jeg ikke hadde blitt syk. Den gangen likte jeg å trene på morgenen, det var en fin start på dagen.

Nå er kroppen så treig på morgenen at jeg må trene lengre utpå dagen. Som @Lillemus så skylder jeg også på alderen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.4.2019 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Makter du det?

Jeg har et fysisk krevende yrke. Og jeg blir kjempesliten på jobb om jeg trener før jobb. Må alltid ta det etter eller helst når jeg har fridager. Hvordan er det med deg, trening og jobb? 

Anonymkode: 9f31f...ec0

Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg er ikke lagd for tidlige morgener, hverken med eller uten aktivitet. Jeg likte ikke å ha gym i første time da jeg gikk på skole heller jeg. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎04‎.‎2019 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Makter du det?

Jeg har et fysisk krevende yrke. Og jeg blir kjempesliten på jobb om jeg trener før jobb. Må alltid ta det etter eller helst når jeg har fridager. Hvordan er det med deg, trening og jobb? 

Anonymkode: 9f31f...ec0

Jeg har prøvd å trene spinning før jobb. Det går helt greit under treningen som vanligvis da starter 7.15. Resten av dagen går det imidlertid ikke fullt så greit, jeg sovner nesten ved pulten min mellom 10 og 12, så det er ikke så ofte jeg velger morgentrening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...